Mirena voor 4 dagen

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Veraaa31
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-04-2016 20:51

Mirena voor 4 dagen

Bericht door Veraaa31 » 24-04-2016 21:00

Afgelopen donderdag heb ik door de gynaecoloog een mirena laten plaatsen. Ik heb endometriose en was met de pil eigenlijk bijna continu ongesteld. Al jaren stelde ik deze beslissing uit. Het laten zetten van een spiraal heeft me altijd tegen gestaan. Nu zag ik geen andere optie, dit was echt goed beweerden ze etc. Het zetten zelf vond ik echt peanuts. Heb 2 kids gekregen en viel me zo mee! Vanaf een kwartier na plaatsing voelde ik me al slecht. Enorme maar echt enorme kramp. Te vergelijken met weeën. Steken, doortrekken naar benen, krampen, onnatuurlijk. Voelde me zo ongelukkig. Na 3 dagen hel besloot ik dat ik dit niet wilde. Ok het zal vast beter worden, maar ik voelde letterlijk mijn baarmoeder protesteren. Verschrikkelijk. Vandaag heb ik bij de huisartsenpost dat ding eruit laten halen. Ze deden eerst beetje moeilijk, maar uiteindelijk verwijderd. Wat een opluchting. Het zeurt nog wat maar verder nergens meer last van. Mijn advies voor iedereen die er niet achter staat: laat je niet overhalen als je niet zeker van je zaak bent! Het is het niet waard. Volg je gevoel. Ik heb meer tranen gelaten in 1 weekend dan in jaren met veel bloedverlies. Nooit meer!!!!

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Plaats reactie