Dood ziek na verwijderen mirena

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Bambiinagiiusta
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 25-09-2016 13:48

Dood ziek na verwijderen mirena

Bericht door Bambiinagiiusta » 25-09-2016 13:55

Heej girlzz !
Ik ben hier nieuw. Heb uren gezocht achter de symtomen die ik heb maar vond nooit echt een gelijkenis. Woensdag kreeg ik redelijk wat pijn in men onderbuik en soms steken bij plassen. Ik had een urineweginfectie. Toch werd ik doorgestuurd naar dienst gyneacologie waar ze zeiden dat men spiraal eruit moest ze hebben dat dan ook direct gedaan maar gek genoeg werd ik ook nog eens opgenomen wegens bekken infectie. Ik had geen infectie te zien in men bloed. De eerste nacht ikt ziekenhuis na verwijdering was een hel... Ik kreeg een enorme paniekaanval en kotste toen hele ziekenhuis kamer rond. Ze zeiden dat was omdat ik vrij hevige antibiotica kreeg. Opstaan was haast onmogelijk ik was enorm duizelig! Vrijdag avond mocht ik dan toch ziekenhuis verlaten maar nu 4 dagen later voel ik me nog steeds ziek... Ik heb spierpijn, hoofdpijn, duizelig, druk in mijn hoofd en enorm moe. Ik neem nog steeds die antibiotica maar een minder harde dosis als in ziekenhuis. Alsook heb ik totaal geen eetlust en ben ik na elke keer ik eer enorm misselijk. Is dit normaal na verwijderen of is het effectief van de antibiotica? Ben ook enorm gevoelig en huil enorm snel... :(

Plaats reactie