Bijna 1 jaar

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Marha
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-10-2016 13:18

Bijna 1 jaar

Bericht door Marha » 17-10-2016 13:31

Hoi,
Ik heb hier nog nooit iets geplaatst maar wel veel gelezen op dit forum. (Waar ik erg veel aan heb gehad)
Ik heb na de geboorte van mijn 2e een mirena laten zetten. Paar maanden hierna had ik een soort epileptische aanval op het werk. Na veel onderzoeken werd het geweten aan slaapgebrek. Hiernaast had ik last van hyperventilatie en angstklachten waardoor ik tot 2x toe helemaal ben uitgevallen zowel op het werk als privé. Verder erg neerslachtig, down en heel veel paniekaanvallen.
Na heel veel gesprekken met psycholoog ennog meer onderzoeken naar hart en anderen mogelijke oorzaken kwam ik tot de beslissing die mirena eruit te laten halen.
Artsen en huisarts gaven me het advies dit niet te doen. Het zou alleen maar de bestaande klachten verergeren en erge bloedingen tijdens de periode.
Om een lang verhaal kort te maken... Ik ben van al mijn klachten af!!!
Heb nog wel even dit gevoel voordat ik ongesteld moet worden maar het is minimaal.
Zelfs mijn menstruatie is minder geworden. Zowel in duur als ernst.
Dus bij twijfel... Eruit dat ding. Werkt het niet dan kun je hem alsnog opnieuw zetten.
Ik ben er heel blij mee. Voor mij nooit meer hormonen.
Groetjes marha

Plaats reactie