Eruit!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Joke
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 16-02-2008 21:31

Eruit!

Bericht door Joke » 20-02-2008 21:48

Hallo,

"Mijn verhaal" kun je lezen in het andere topic, zal ik dus niet verder op ingaan.

Ik heb vandaag het "ding" :evil: eruit laten halen, gewoon gemoedelijk bij mijn eigen huisarts (die heeft 'm 3 jaar geleden ook geplaatst).. met de nodige glimlach en logische reactie : oh, je wilt dus zwanger worden?
Ik heb er totaal geen pijn aan gehad dat 'ie eruit is gehaald en ook na de tijd ben ik niet 'zomaar ' gaan bloeden of menstruatieklachten gaan krijgen.

Wat me wel opviel......

Al een paar maanden heb ik zeurende pijnen in 1 been, alsof er iets op een zenuw duwde (vooral als ik op een harde stoel zit, of lekker met mijn benen onder mijn kont op de bank). Ook voor ik in de behandelkamer kwam, zeurde mijn been.. Het kan toeval zijn, maar de spiraal is eruit en tot op dit moment heb ik nog steeds geen last weer van mijn been!!!!! :shock: Het is net of de spiraal als ik in een bepaalde houding zat of stond, op een zenuwtje drukte of zo (ik weet natuurlijk niet of dat kan, maar 't is wel héél toevallig).

Al met al een blij persoontje hier aan de andere kant van de pc :D . Ik hoop dat de andere klachten die ik had, ook verminderen in de loop van de tijd, ik zal zo nu en dan eens een update-je schrijven.
29, moeder van een dochter van 3 jaar

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 21-02-2008 23:11

Joke, bedankt voor je update :wink: Fijn dat hij er nu uit is! Het kan zijn dat je nog een bloeding krijgt vandaag of morgen, als reactie. En zo niet, dan is het wachten op je eerste Mirena-vrije menstruatie :wink:

Dat met die zenuw komt me niet raar voor. Het zou heel goed kunnen dat die spiraal ergens op drukte. Door je hele lijf lopen zenuw/energiebanen die met elkaar in verbinding staan (daar is acupunctuur immers ook op gebaseerd).
Bovendien is een veel gehoorde klacht met Mirena ook Ischias. Daarbij zit er ook een zenuw in de knel die pijn kan geven in je been. En natuurlijk rugklachten :wink:
Wel fijn dat die pijn nu ineens weg is!

Bedankt dat je hier af en toe een update wilt geven, ik ben benieuwd hoe het je de komende weken zal vergaan :wink:
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 27-02-2008 19:16

Hoe gaat het nu met je, Joke?
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie