4 dagen verder.... (en verder)

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
suusje2512
Nieuweling
Berichten: 15
Lid geworden op: 03-04-2008 13:32

4 dagen verder.... (en verder)

Bericht door suusje2512 » 10-04-2008 09:48

Zo, maandag is hij eruit gegaan..... Ik voelde me gelijk een stuk lichter, maar ja dat is psychisch zullen we maar zeggen.
Net zoals dat ik me een stuk vrolijker voelde.....hihihihi

De rugpijn is tot en met gisteren (gisteren was tie zelfs wat heftiger) gebleven. Vandaag (nu 9.30 uur in de ochtend) tot nu toe nog niets gevoeld, maar dat kan nog komen.

De condooms zijn inmiddels in huis, dus we kunnen fijn klussen...... voor mij toch maar geen pil meer, condooms en ik temperatuur (bedankt voor de tip Claudia).

Nu heb ik pas zoiets van.... tjee... ik geloof dat ik toch wel meer klachten had dan alleen maar rugpijn. Er zijn opeens zoveel kleine klachtjes toe te schrijven aan de Mirena.

Ik houd jullie op de hoogte.

groetjes
Debbie

suusje2512
Nieuweling
Berichten: 15
Lid geworden op: 03-04-2008 13:32

Bericht door suusje2512 » 13-04-2008 14:19

We zijn bijna een week verder, en de rugklachten zijn weg. Moest nadenken of ik nog rugpijn heb gehad gisteren en vandaag, en nadenken betekent geen last gehad (anders zou ik het nog wel weten).

Mijn pukkeltjes (2e jeugdpuistjes fase was met de Mirena in gegaan) zijn langzaam aan tot rust aan het komen. Het lijkt minder te worden.

Mijn ogen zijn inmiddels minder prikkerig (hoef er niet meer steeds in te wrijven).

Nu het slapen nog...... helaas werd mijn in slaap komen tijd steeds langer naarmate de Mirena er langer in zat. Het rare is, normaliter kon ik me omdraaien en ik dacht aan leuke dingen (Zoals 1 miljoen winnen en wat je er dan allemaal van koopt) en dan sliep ik. Maar hoe ik de laatste tijd ook zo mijn best doe (om al dat geld op te maken....hahahahaha) ik val heel moeilijk in slaap.
Ik hoop maar dat dat nog gaat slijten. Ach ja, het kan tot een half jaar duren voordat je lichaam zich weer helemaal hersteld heeft. Daar gaan we dan ook maar vanuit. Kan het alleen maar meevallen als ik eerder van de klachten af ben.

Groetjes
Debbie

suusje2512
Nieuweling
Berichten: 15
Lid geworden op: 03-04-2008 13:32

Bericht door suusje2512 » 21-04-2008 13:28

Zo hier ben ik weer. Inmiddels 2 weken verder.

Ik voel me een stuk beter zeg.
Wat vrolijker, pukkeltjes zijn bijna weg, rugpijn heb ik niet meer gehad, mijn brandend maagzuur is ook weer tot rust gekomen (had ik vooral bij het naar bed gaan, iedere avond moest ik wel wat innemen).

Oftewel eruit halen heeft me goed gedaan. :)

Ik houd jullie op de hoogte.

groetjes
Debbie
ps nog geen menstruatie tot op heden, maar dat kan nog komen.

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 21-04-2008 14:47

Hoi Debbie,

Dat klinkt goed zeg! :D Dat ik niet eerder gereageerd heb komt omdat ik jouw post op de een of andere manier even helemaal gemist heb. Ik ben blij dat ik hem nu zie :wink: :!:

Jammer dat het in slaap komen nog niet zo goed gaat. Maar inderdaad, je bent nu nog maar in je eerste maand zonder Mirena, wellicht dat het in de komende maanden beter wordt :wink: Je kunt in de dagen vóór je menstruatie dus nog wat van je oude klachten terug krijgen, die vervagen in de loop van de tijd totdat de balans weer 'normaal' is.

Bedankt voor je updates, fijn om te lezen!

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie