Hoe lang nog rugklachten na de verwijdering??

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Elzz
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 15-07-2008 07:47

Hoe lang nog rugklachten na de verwijdering??

Bericht door Elzz » 15-07-2008 08:29

Gisteren is bij mij de spiraal verwijderd,ik heb vreselijke pijn in mn onderrug,uitstralend naar mn benen. Ik kon bijna niet meer lopen, zitten en opstaan is ook een ramp,bukken dat gaat helemaal niet meer.
De huisarts vraagt zich af of deze klachten wel door de Mirena komen, nou,ik denk van wel!!
Mijn vraag is nu,hoelang zullen de klachten aanhouden/minder worden? Ik had eigenlijk gehoopt dat ik vanmorgen al wat beter op zou staan, maar helaas is dit niet het geval...





Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

Bericht door Anneke » 15-07-2008 10:54

Hallo, ik heb hem gisteren ook laten verwijderen en bij mij was de rugpijn bijna meteen verdwenen. Voor mij een teken dat hij niet "lekker"heeft gezeten. Hij was er trouwens ook zomaar uit, ik hoefde niet eens druk te zetten. Ik denk dat het bij elke vrouw weer anders voelt na de tijd. Het is natuurlijk nog maar kort geleden, misschien heeft het even tijd nodig en anders zou ik zeker even terug gaan naar je arts om te vragen waar die pijn vandaan kan komen. Groetjes Anneke.

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 19-07-2008 22:52

Hoi Elzz, en welkom hier!
Je rugklachten kunnen even wat tijd nodig hebben om te verdwijnen. Bij mij was het ook niet van het ene op het andere moment weg, en het is nog steeds wel een zwakke plek maar ik heb er toch echt beduidend minder last van sinds de Mirena er uit is. Mijn pijn zat vooral links, met uitstraling naar het linkerbeen. Zoals Anneke al zei, als je toch last blijft houden ga dan wel opnieuw naar je arts. Zit zo veel mogelijk rechtop met een kussen in je rug, en blijf regelmatig in beweging. Mijn huisarts zei altijd: pijnstillers nemen, veel lopen en liggen, liever niet zitten... Veel sterkte hoor! En hou je ons op de hoogte?

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 30-07-2008 19:04

Hoe gaat het nu met je rug, Elzz?
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie