Onzeker

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Bright
Ervaren Forumlid
Berichten: 95
Lid geworden op: 16-06-2008 19:51

Onzeker

Bericht door Bright » 02-08-2008 09:33

Hallo allemaal,

Ben nu bijna 6 weken Mirena-vrij.
Heb nog een lange weg te gaan.
Ben zo ongeduldig,wil zo graag snel weer de oude zijn.
Elke keer in "mijn goede weken",dan kan ik niet begrijpen dat ik me zo naar heb gevoeld.
En dan ineens glijd ik in een neerwaartse stroom,ik voel het gewoon aankomen.
Daarom weet ik zeker dat het niet ligt aan hoe ik zelf in elkaar zit,maar dat er echt hormonaal iets aan de hand is.
Maar twijfel dan weer wel,want ik haal me dan van alles in m'n hoofd,en denk dan weer dat ik daar wel vat op heb.
Ben in die slechte dagen zo NIET mezelf dat ik er moe van word.
Kon vroeger overal van genieten,en was onbezorgd en zelfverzekerd.
Kon me niks schelen hoe anderen mij zagen.
Nu kan ik heel neerslachtig zijn,en wil soms als ik ergens ben wel in een hoekje kruipen.
Lichamelijk ben ik erg sterk dus daar klaagde ik nooit over.
Maar er zijn genoeg klachten die ik van ander vrouwen heb gelezen,die ik ook allemaal had.

Nu de laatste week,volgens mijn cyclus komt m'n menstruatie eraan.(al heb ik buiten de pil om nooit een normale cuclus gehad)
Ik ben dodelijk vermoeid,Heb krampen in m'n kuiten en hartkloppingen,ook viert m'n hyperventilatie weer hoogtij.
Ben weer erg neerslachtig en het doemdenken steekt ook de kop weer op.
Ik hoop echt dat m'n menstruatie er wel aan komt,want dan weet ik in ieder geval waar alles uit voort komt,en dat ik dus echt niet gek word.
Het is zo vermoeiend.
Vind het zonde van m'n tijd om elke keer weer in die put te vallen.

groetjes van Bright

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 21-08-2008 11:16

Hoi Bright,

Sorry dat ik dit berichtje even gemist had, het is al van eventjes geleden. Jij beschrijft wat zo veel vrouwen voelen, die wisselingen vallen niet mee, en dan die onzekerheid :( Ik hoop dat je steeds meer goede dagen zult krijgen :wink:

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie