Wanneer 1e menstruatie na verwijdering??

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
moi
Ervaren Forumlid
Berichten: 54
Lid geworden op: 28-05-2008 10:53

Bericht door moi » 07-08-2008 14:40

Hoi Claudia,

Nee ik heb geen jeuk dus schimmel is het niet! Heb dit inderdaad altijd als ik ongesteld moet gaan worden!!
Ja schommelen van hormonen wordt er gek van! haha Maar weet dat ik gewoon geduld moet hebben!!!!!! MOEILIJK!!!!! We hebben idd een grote kinderwens zoals je weet! :lol: :wink:

Dus als ik het goed begrijp (snap dat je het niet met zekerheid kan zeggen hor!) Maar is de kans nu wel groot dat mn lichaam zich aan het voorbereiden is op een menstruatie?? Dat hoopte ik eigenlijk al! :wink:

Heb je misschien ook een idee of ik een menstuatie dan snel kan verwachten?? Ik heb vandaag wel weer hele gevoelige borsten en mn vaginale slijm nog steeds geelachtig! Verder vallen de klachten nog wel mee!
Kan eerlijk gezegd niet wachten tot een menstuatie komt!!!
Of beter: dat ie weg blijft omdat het toch gelukt is tijdens een eisprong! :lol: haha

Ja ik probeer zoveel mogenlijk geduld te hebben en het over me heen laten komen! Maar je let op het moment op elk signaal van je lichaam!!

groetjes moi

Kiki
Nieuweling
Berichten: 18
Lid geworden op: 11-10-2008 16:35

Bericht door Kiki » 19-11-2008 23:22

moi schreef:Haihai,

Ben ik dan toch weer! :oops:
Zit eigenlijk met iets en misschien heeft iemand daar een verklaring voor:

Ik heb sinds 2 weken echt gevoel dat ik zwanger was! Is niet zo na het doen van de test! Maar wel alle klachten: elke dag buikpijn, misselijk, hele gevoelige borsten. Dacht dus ook dat de kans er in zat dat ik ongesteld moest gaan worden maar ook dat is nog steeds uitgebleven! Aan mn vaginale slijm was ook nog niks te zien ofzo! Dat wordt meestal toch wat donkerder 2 weken voor mn ongesteldheid!
Nu sinds gisteren en vandaag heb niet echt last meer van de klachten. Mn misselijkheid is over, zo goed als, ook mn borsten doen veel minder zeer en voel me dus weer iets beter. Wel wat last van mn onderrug! Maar goed dat is altijd al een gevoelige plek geweest!
Nu is mn vaginale slijm sinds gisteren dus ook donkerder aan het worden, geelachtig!

Mn vraag is eigenlijk of iemand weet hoe deze verandering kan zonder dat ik na de verwijdering van nu bijna 6 weken nog ongesteld geweest ben en zwangerschapstest negatief was???
Kan het zijn dat ik mn eisprong ofzo gehad heb en dat dan de klachten weer iets minder worden?? (tot de evt. ongesteldheid!)
Kan het zijn dat ik gewoon ongesteld moet gaan worden?? Maar dan zou je zeggen dat de klachten ook blijven zeg maar, toch??
Kan het zijn dat mn hormonen weer iets normaler aan het worden zijn en dus lichaam rustiger??? als dat zo is dan moet ik natuurlijk ook een keer ongesteld gaan worden??

het kan natuurlijk ook zijn dat ik er helemaal naast zit, ik denk ook maar wat hardop! Als iemand misschien een idee heeft hoor ik het graag!

alvast bedankt!

groetjes moi
juist net hetzelde doorgemaakt

zes dagen lang rugpijn, pijnlijke borsten, zeer opgeblazen buik, misselijk ... maar geen bloeding doorgekomen

en de zevende dag verloor ik geel vocht en is de witte afscheiding zurig geworden ... dit gebeurd normaal gezien vlak na de menstruatie ... de baarmoederwand word harder en ondoorlaatbaarder en geeft een zurige witachtige afscheiding

vermoed dus dat men menstr gewoon niet doorgekomen is

mirena is 40 dagen geleden verwijdert

patries-juh
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-12-2010 11:09

Bericht door patries-juh » 26-01-2011 22:39

Ik heb mijn mirena begin december laten verwijderen en heb gisteren mijn eerste menstruatie gekregen.
Moet zeggen dat ik er nog blij mee ben ook, omdat t zo lang duurde en 2 zwangerschapstesten negatief waren, ging ik me afvragen of alles nog wel werkte daarbinnen :wink: ..
Was ook niet op de hoogte dat het een tijdje zou kunnen duren na verwijdering (had ik beter wat eerder terug kunnen lezen op dit forum) :oops:
Nu even in de gaten houden of mijn cyclus weer net zo netjes wordt als hij voor de mirena was, precies 28 dagen.
En ik moet er nog even bij vermelden dat ik me lichamelijk een stuk beter voel. Ben overtollige kilo's met een stuk minder moeite aan t kwijtraken en emotioneel is het verschil van dag en nacht!

Liefs Patries

Plaats reactie