nerveus, angstig, zenuwen om niks!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

nerveus, angstig, zenuwen om niks!

Bericht door Anneke » 22-08-2008 11:17

Goeiemorgen allemaal, ik moet even wat van me af typen. Ben vanacht wakker geworden met een vreselijk naar gevoel: angstig, zweterig, benauwd en nerveus. Mn partner is vandaag jarig en we krijgen natuurlijk bezoek. En daar zie ik nu zo vreselijk tegenop. Niet vanwege het contact dat ik dan moet maken, maar meer de onzekerheid of ik wel een goede gast vrouw ben enz. Bah, en dat wil ik dus niet! Me druk maken om een stomme verjaardag, of de koffie wel lekker smaakt en het gebak wel goed is....Lang geleden dat ik me zo k**** gevoeld heb. Voel me nu nog steeds nerveus, heb een tintelend gevoel in mn hoofd en ben wat kortademig. Heb me voorgenomen als het straks een beetje droog is, lekker een stuk te gaan wandelen ofzo.Proberen mn hoofd een beetje leger te maken. En het wordt vast reuze gezellig vandaag, maar moet even ergens doorheen, heel herkenbaar!

Groetjes Anneke.

Maantje
Nieuweling
Berichten: 14
Lid geworden op: 20-08-2008 09:35

Bericht door Maantje » 22-08-2008 12:51

Hoi Anneke,

Als eerst, van harte gefeliciteerd!!!

Ik wil je even een hart onder de riem steken! Jij kan dit!
Ik denk dat een wandeling je goed zal doen, het nare gevoel proberen van je af te schudden.

Vooraf piekeren is killing en zo herkenbaar;-) zit me nu ook al weer druk te maken dat ik mijn zoon zo weer moet ophalen.
Maar vanavond denken we weer, zo ondanks het kutgevoel hebben we het toch maar weer gedaan!

Groetjes en liefs,
Wendy

Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

Bericht door Anneke » 22-08-2008 13:20

Hoi Wendy, je hebt helemaal gelijk, achteraf denk ik ook steeds: waar heb ik me in vredesnaam zo druk om gemaakt? En waarom maak ik me zo druk om zoiets belachelijks? Ik was dit gevoel al een poosje kwijt, maar ineens is het ff weer heel heftig terug gekomen. Maar ik wist dat dit zou kunnen gebeuren, je leest hier wel meer over een opleving en daarna weer een terugslag. Ik weet nu in ieder geval waar het vandaan komt en dat waarschijnlijk mijn hormoontjes nog flink in de war zijn. Ook heel raar: ik had gisteravond 2 wijntjes gedronken, en dat is iets waar ik ook absoluut niet (meer) tegenkan. Ik had me toch vanmorgen een kater! Ik denk wel es dat er iets niet meer goed is met mn lever ofzo.(weer die angst!) Heb sinds de mirena ook periodes van heel veel dorst en droge mond en huid. Maar goed, ik zal het de tijd geven, ben nu bijna 7 weken na de verwijdering en het heeft ff nodig. Alvast een heel fijn en rustig weekend toegewenst! En jij ook heel veel sterkte. Liefs Anneke.

Plaats reactie