mirena verwijderd! 1e ongi gehad, ook eisprong???

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
moi
Ervaren Forumlid
Berichten: 54
Lid geworden op: 28-05-2008 10:53

mirena verwijderd! 1e ongi gehad, ook eisprong???

Bericht door moi » 23-08-2008 23:18

Haihai,

Ik had een vraag en krijg er nergens echt een antwoord op dus dacht probeer het hier ook eens :wink: .

Ik heb mijn mirena 25 juni laten verwijderen en ben 6 weken erna echt ongesteld geworden!
Nu is die ongesteldheid een goede 10 dagen over en verwacht dus vanaf nu en enkele dagen eigenlijk mijn eisprong! (omdat ik dat ook had voor de mirena zeg maar!)
Heel goed want we hebben een kinderwens!

Nu is de vraag of ook echt de eisprong weer gaat komen na nu de 1e ongesteldheid??
Betekent het dat nu ik weer echt ongesteld ben geweest ook mijn eisprong weer gewoon gaat komen?
Of kan het zijn dat mn eisprong uitblijft omdat bijv. mijn hormonen toch nog niet helemaal op orde zijn? (mn 1e ongesteldheid heeft tenslotte ook 6 weken opzich laten wachten!)

Graag hoor ik het!
Alvast bedankt!

Groetjes moi!

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 28-08-2008 15:25

Hoi Moi,

Eerlijk gezegd denk ik wel dat als je menstruatie nu weer normaal 'op regel' is en er zijn verder geen afwijkingen dat je dan een eisprong zult krijgen. Je kunt ook s ochtends gaan temperaturen om vast te stellen of je inderdaad een eisprong krijgt, of één van die speciale apparaatjes gebruiken :wink:

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

moi
Ervaren Forumlid
Berichten: 54
Lid geworden op: 28-05-2008 10:53

Bericht door moi » 28-08-2008 16:14

Hoi Claudia,

Bedankt weer voor je antwoord!
En fijn te horen dat ik er wel van uit kan gaan dat er een eisprong valt!
Wanneer is dan nog ff de vraag!
BEn idd aan het temperaturen gegaan! Maar is de 1e keer eigenlijk dus kan daar nog niet zo'n heel goed beeld van krijgen! Dat gaat vanzelf wel komen! :wink:

Hoop echt dat het tijdens/rond de eisprong raak is geweest! :D

Groetjes Moi

Plaats reactie