twee maanden na verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Francisk
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 12-08-2008 09:45

twee maanden na verwijdering

Bericht door Francisk » 03-10-2008 14:01

8 weken geelden is mij mirena verwijderd. Het gaat steeds beter met me. De angst, paniekaanvallen en depressieve gedachtes zijn verdwenen. Alles is veel rustiger. Wat ik wel gek vind, want het overkomt me nog steeds, is de kramp in de kuiten waar ik op dit Forum over las. Ik dcaht staads: dat zal bij mij wel niet gebeuren. Maar het gebeurt dus wel. Inmiddels ben ik twee keer ongesteld geweest. Voor de ongesteldheid heb ik erge terugvallen van een paar dagen. Toch ben ik eigenlijk wel blij dat de menstruatie weer is teruggekeerd: de ontspanning en het weten waar ik ben in de cyclus doet me erg goed.
Achteraf gezien snap ik niet dat ik zo lang met alle klachten heb rondgelopen. Ook mijn rugklachten -en die waren ernstig- en gewrichtspijnen -in mijn vingers-zijn helemaal verdwenen.
Ik ben dus wel in de overgang maar nog niet zo erg omdat de meeste overgangsklachten versterkt werden.

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 23-10-2008 22:41

Hoi Francis,

Ook dit berichtje heb ik even gemist. Bedankt voor je update, het klinkt positief :D De terugvallen zijn in ieder geval herkenbaar. Ik vond een goed artikel over kramp: Blessure-aanwijzer
Misschien dat magnesium en calcium toch wel een rol spelen?

Groetjes

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie