bijna 5 maanden na verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
stella
Nieuweling
Berichten: 15
Lid geworden op: 14-05-2008 13:38

bijna 5 maanden na verwijdering

Bericht door stella » 11-11-2008 14:24

hoi allemaal, het is alweer een tijdje geleden dat ik op dit forum ben geweest daar mijn spiraal al bijna 5 maanden geleden is verwijderd en ik ben gesteriliseerd. Ik wilde ff laten weten dat ik heeeeeel erg blij ben met mijn beslissing. Eigenlijk heb ik geen klachten meer (depressief, moe, pijnlijke borsten, pijn aan de linkerkant van mijn lichaam ed)
Alleen een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden dan krijg ik het allemaal weer terug, maar dan weet ik
dat het als ik ga bloeden weer over is. Mijn ongesteldheid is regelmatiger dan ooit tevoren en het bloeden is heel weinig.
Al met al ben ik er een gelukkiger mens van geworden nu ik hormoonvrij door het leven ga.

Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

Bericht door Anneke » 12-11-2008 11:53

Hoi, fijn dat het nu zo goed met je gaat! Herkenbaar hoor, zo vlak voor de menstruatie....weer die klachten....dat je denk van oh jee het zal toch niet? Maar gelukkig blijft het bij die paar dagen en dat hoort gewoon bij je menstruatie. Ik heb dat zelf ook nog steeds hoor. Heel veel geluk verder, groetjes Anneke.

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 13-11-2008 13:48

Goed nieuws Stella :D :!:
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

lien
Ervaren Forumlid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25-03-2009 19:23

Bericht door lien » 23-07-2009 19:36

Nu 4 maanden eruit, na 8 maanden te hebben gehad.

Heb nergens meer last van, ja de gewone normale dingen die je bij een menstruatie heb....mn bloedingen zijn niet meer zo hevig als voor heen gelukkig...Ben blij dat ik die stap heb genomen, om het eruit te laten halen...iedere keer uitstellen zo van komt nog wel goed nee daar trappen we niet in.....Was zo opgelucht toen die eruit was, dat alleen al...wat kan zo klein ding veel veroorzaken zeg...wij vrouwen hebben al en moeten nog van alles krijgen, wat betreft treffen de mannen maar....ook hebben zij zeer last van de spiraal natuurlijk geen fijne sexleven meer of helemaal niet een vrouw die van alles mankeer door dat rotding....Dus..dit was weer even mijn verhaal..over de leuke irritante rotte spiraal.....

Nou dames allemaal sterkte, voordiegene die 'm pas hebben laten zetten toy toy ermee...hopelijk heb je meer geluk dan ons...

Groetjes fijn weekend en anders een fijne vakantie...Lien

Plaats reactie