nu aan de pil maar....

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

nu aan de pil maar....

Bericht door Anneke » 25-11-2008 16:23

Sinds een paar weken gebruik ik weer de pil, want ik wilde het toch weer proberen, ondanks de negatieve ervaringen in het verleden(, zowel met pil als mirena.) Tot mijn verbazing voel ik me er enorm goed bij, zowel lichamelijk als geestelijk, maaaaaar heb sindsdien (weer) last van de candida die erg opspeelt, met name in de darmen.Buikpijn, winderigheid, aambeien, vieze smaak in de mond enz... Erg vervelend, dus dan toch maar helemaal zonder hormonen?? Ik weet het ff niet meer, vind sterilisatie ook weer zo wat. Maar wat dan te gebruiken? Groetjes Anneke

michelle
Nieuweling
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-09-2008 21:52

Bericht door michelle » 28-11-2008 23:04

hoi anneke

ik heb 3 maanden geleden mijn mirena eruit laten halen en sinds die tijd heb ik geen anticonceptie gebruikt moest er vandaag toch echt aan geloven ik wou eigenlijk helemaal geen hormonen meer en dacht ik neem wel een koper spiraal maar het woord spiraal staat me al helemaal tegen en aangezien ik echt geen kids nu meer wil moet ik echt iets gaan gebruiken want straks gaat het wel fout dus ben vandaag naar de ha gegaan en heb nu microginon 30 ben zo benieuwd hoe mijn lichaam erop zal reageren ook omdat ik altijd migraine heb als ik ongesteld moet worden wil er zo graag vanaf met de mirena was ik altijd moe gestresst geirriteerd stemmingswisselingen de hele reute meteut ben blij om te lezen dat je je wel goed voelt geeft mij een beetje hoop ik hoop dat de rest voor jou ook verdwijnt

groetjes michelle

michelle
Nieuweling
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-09-2008 21:52

Bericht door michelle » 30-11-2008 12:17

hoi

nog even een berichtje van mij ik heb eergister avond de pil ingenomen en voelde mij gister de hele dag zwaar beroerd ik was zo erg duizelig dat ik er echt bang van werd heb de hele dag op bed gelegen kon me hoofd niet bewegen of ik dacht dat ik zowat flauw ging vallen kan toch nooit goed zijn ik heb de pil gister niet ingenomen en nu vandaag gaat het alweer beter met mij ben niet meer zo duizelig zou het nou echt door de hormonen komen ik denk dat ik het volgende weekend nog een keer probeer als ik dan weer zo duizelig word zal het er echt door komen goh wat een ellende allemaal zeg pppfffff hou jullie op de hoogte

michelle

Plaats reactie