7 weken na verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Berty
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-10-2008 23:52

7 weken na verwijdering

Bericht door Berty » 04-12-2008 13:34

:D Hallo

Een poosje geleden heb ik mijn ervaring verteld hier over de mirena als je het terugleest zal je zien dat het erg negatief is.
Ik ga me nu al beter voelen en vorige week had ik al dagen dat ik dacht zo ik ben weer ik.
Nu na 7 weken is mijn menstruatie weer op gang gekomen en voelde ik wel weer wat klachten maar niet meer zo hevig als met mirena en dus ook niet meer elke dag ppffff dat was wat zeg.
In ieder geval voel ik me niet meer zo onzeker en bibberig dat is gelukkig al snel verdwenen na de verwijderen van de mirena.
De menstruatie is best nog wel hevig (daar had ik toen ook het spiraal voor gekregen,en het enige prettige was dus dat ik niet meer ongesteld werd) dus even een paar maandjes aan kijken en dan ga ik is overleggen wat voor pil ik kan gebruiken.
Ik laat het weten als er een pil is die goed bevalt volgens mijn gyn zijn er de afgelopen jaren nog wel weer wat nieuwe pillen bijgekomen.
gr Berty

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 07-12-2008 01:41

Hoi Berty,

Bedankt voor je update :wink: Fijn dat je klachten aan het afnemen zijn!

Groetjes

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie