Vloeien na uitneming mirena

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
barbie64
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-04-2009 10:42

Vloeien na uitneming mirena

Bericht door barbie64 » 27-04-2009 10:46

Had de spiraal 3 jaar, veel links onder buikpijn dat doortrok naar de rug, stemmingswisselingen en vreselijke hoofdpijn die 2 dagen aanhield.
24 april laten verwijderen en nu veel buikpijn lijken op hevige weeen en vloei enorm. Wie is hier bekend mee, ga vanmiddag even naar de huisarts,
slik de morfine achtige tabletten van mn man om de pijn te verminderen (zaldiar).
barbara

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 27-04-2009 11:44

Jee.. heftig zeg. Bij mij zit ie nog, maar ik ga hem ook laten verwijderen binnenkort. Sterkte!
Groetjes Dorien

lien
Ervaren Forumlid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25-03-2009 19:23

Bericht door lien » 27-04-2009 14:24

Hoi D,

Moes je niet toevallig ongesteld worden....

Mijn menstruatie ,heb ik nu gehad wel 4 dagen heel sterk voor de mirena had ik dat ook maar dan 2dagen..
Ik ben weer bij af, maar ja daar heb ik het wel voor over, dan al die ellende met de mirena..hopelijk blijf het niet bij die 4 dagen....kan ik helemaal niet meer de deur uit :cry:

Nou D sterkte bij de HA.vanmiddag hoor van je..

Gr Lien

minnie
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 01-06-2009 15:54

Bericht door minnie » 01-06-2009 16:01

Hallo

Ik heb de mirena er ook laten uithalen en 4 dagen erna kreeg ik een heftige bloeding, leek wel of dat ik leegliep :wink:
dus dacht ik dat ik ongesteld was geworden, helemaal blij want wij willen graag een tweede kind.
Niet dus!! want vandaag ben ik dus WEER ongesteld geworden en dit keer alle symptonen van een ongesteldheid, (veel buikpijn, stolsels enz)
Maar ik snap dus niet waarom ik 2x in deze maand ongesteld ben geworden.
Waarschijnlijk is de bloeding na het verwijderen van de mirena niet echt mijn ongesteldheid geweest maar gewoon een bloeding en heb ik nu ECHT mijn ongesteldheid gekregen.
Word er wel gek van want zo kan niet mijn ovulatie niet bepalen, Bel morgen ook voor de zekerheid even met mijn huisarts om te horen wat zij er van vind.
Dus ja ik heb er ook last van gehad, en zolang heb ik de mirena nog niet, ik denk een maand of 5.

Groetjes mandy

Dana
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-04-2009 21:42

Ook er uit deze week

Bericht door Dana » 03-06-2009 10:14

Hoi allemaal,

Ik laat mijn Mirena er deze week ook uithalen. Hij zit er sinds jan 2009 en vloei alleen maar bloed, dag in- dag uit. Gek wordt ik er van.
Hiervoor heb ik 5 jaar de Mirena gehad en nergens last van gehad. Was toen 5 jaar gewoon niet omgetseld. Heerlijk was dat!!
Ben nu ZO klaar met de Mirena, dus hup hij gaat eruit.

gr. dana

Plaats reactie