mirena eruit wanneer ongesteld???

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
vlinder23
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 30-04-2009 13:16

mirena eruit wanneer ongesteld???

Bericht door vlinder23 » 30-04-2009 13:22

Hallo allemaal ,

Ben benieuwd of iemand iets meer weet??
Heb sinds vorige weer donderdag mijn spiraaltje eruit laten halen,maar wanneer wordt je ongesteld?? heb namelijk geen idee waar ik zit in mijn cyclus!!

Heb echt onwijze gespannen en gevoelige pijn gehad rechts inderin mijn buik??maar nog niet ongesteld?

Hoop snel iets te horen, kan niet wachten om zwanger te raken!!! :D

groetjes vlinder

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 30-04-2009 19:07

dat zal misschien wel even duren, want je hele hormoon-huishouding is wel in de war geweest natuurlijk. Als ik na een maand niet ongesteld zou zijn, was ik het even gaan vragen aan de huisarts (of gyn).

Je bedoelt zeker; je kan niet wachten om te beginnen met proberen zwanger te raken? Zo vanzelfsprekend is het niet.
Groetjes Dorien

lien
Ervaren Forumlid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25-03-2009 19:23

Bericht door lien » 03-05-2009 10:21

Zou maar even wachten met zwanger worden tot je paar keer ongesteld bent geweest...is toch allicht beter voor je lichaam....

lintim
Nieuweling
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-02-2009 15:18

Bericht door lintim » 05-05-2009 22:14

Ik heb de mirena nu exact 3 maanden geleden laten verwijderen en mijn hormoon huishouding is nog steeds een puinhoop. Ik heb nog steeds geen normale menstruatie gehad, wel iets wat ervoor door moet gaan maar dat was het dan ook wel. Ik hoop ook dat het snel beter wordt, niet om nu alweer zwanger te worden maar om me weer mezelf te gaan voelen! Ik hoop dat het bij jou sneller zal gaan omdat je graag een kindje wil! Succes met het herstel van de hormonen!

Gr Linda

Plaats reactie