Mirena eruit, wanneer zwanger

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Angelique
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 12-05-2009 14:20

Mirena eruit, wanneer zwanger

Bericht door Angelique » 13-05-2009 20:58

Heeft iemand er al ervaring mee hoe het met de vruchtbaarheid zit na het verwijderen van de Mirena? Ik hen hem eerst 1 1/2 jaar gehad en werd daarna meteen gewoon ongesteld en snel zwanger, wat helaas eindigde in een miskraam. Na de geboorte van mijn dochter heb ik de Mirena 5 jaar gehad, met alle klachten vandien en sinds 25 maart is die eruit. Ik ben al 2x zogenaamd ongesteld geweest. Het gevoel was er, maar de grote schoonmaak ontbrak.
Heeft iemand er al ervaring mee of dit invloed heeft op de mogelijkheid zwanger te worden. Het lijkt me zelf dat als je nauwelijks menstrueert dat je baarmoederwand zich ook nauwelijks heeft verdicht, anders zou je wel moeten vloeien. In de bijsluiter staat dat je meteen zwanger kan worden, maar ik vraag me af of de kans op een miskraam groter is als je menstruatie nog niet normaal is.
Iemand???
Mirena 1 1/2 jaar- 1 jaar niet- Mirena weer 5 jaar gehad. Verwijderd 25-3-2009.

stertje
Ervaren Forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 21-03-2009 14:24

Bericht door stertje » 14-05-2009 20:52

Hoi

Ik zal nog niet weten wanner kun je zwanger worden, maar ik denk dat als je twijfel aan je menstruatie kan vragen voor een hormonale onderzoek om te zien hoe staat met je hormonen? Bij mij is na de vervijdering alles gelijk goed gekomen - 5 dagen, maar mij hormonale spigel was goed nog voor de vervijdering.
En succes! :)

D
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26-04-2009 20:38

Bericht door D » 18-05-2009 07:23

ik heb geen idee wanneer je echt weer vruchtbaar zal zijn ofzo, maar een kans op MK lijkt me niet groter eigenlijk.. kan je misschien beter aan je gyn of huisarts vragen.
Groetjes Dorien

Plaats reactie