eruit ermeeeeeeee eindelijk

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
eef
Nieuweling
Berichten: 11
Lid geworden op: 07-04-2008 12:06

eruit ermeeeeeeee eindelijk

Bericht door eef » 30-06-2009 18:24

een jaar geleden begon ik met schrijven op dit forum, de pijn die ik had tijdens en na het zetten van de mirena was nog een grap de bijwerkingen waren echt een nachtmerrie..

ik woon in Polen ben moeder van vier kinderen, de oudste is 5 :o alle kids zijn in Nederland geboren en bij de laatste (keizersnede van tweeling) vroeger ze of ze meteen "de boel moesten afsluiten, want vier kids is wel genoeg, toch?" ik vond die keuze zo aan de operatietafel niet echt briljant dus nee.... laat het maar even zo..

Terug in Polen, tja wat nu, de pil en roken :oops: )is zeker niet aan te raden, dus dacht ik joepie een spiraaltje lijkt me ideaal, helemaal blij met die keuze... anyway, vandaag is die eruit gehaald, een jaar met de volgende fijne bijwerkingen

- heel veel pijn in rug (periodes)
- heel moe, jajaa de hele omgeving roept je hebt ook vier kinderen, veel onbegrip dus.
- geen zin in Sex (nog meer ongebrip :lol: )
- concentratie verlies
- kort lontje kon geen commentaar verdragen
- snel huilen
- ARTSEN die niet luisteren
- allerlei onderzoeken gedaan om een reden te vinden voor bovengenoemde klachten..incl coloscopie.(dikke darm).!!!!!!!!!!!!!!
- afscheiding

Moest het even kwijt,

en vanmorgen al na 1 minuut na verwijdering voelde ik me stukken beter, helaas vertelde de Gyn in Polen me wel dat de sterilisatie bij de vrouw illegaal is.... wat nu
-

Plaats reactie