Toch laten verwijderen!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
VEBO
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-06-2009 10:28

Toch laten verwijderen!

Bericht door VEBO » 02-07-2009 15:51

Hallo iedereen,

Ik heb mijn spiraal dan toch vorige woensdag laten verwijderen. Ik had enorme jeuk, veel uitslag, vooral onder mijn kin en op mijn voorhoofd en veel hoofdpijn. Ik ben dan direct terug met mijn pil begonnen(desorelle). Nu na een dikke week nog altijd veel jeuk, ook nog veel uitslag. Ik hoop echt dat het gt beteren want ik wordt er zot van :oops:
Ik ben toch blij dat ik er vanaf ben, had ze 9 maand.
Ben benieuwd wanneer het gt beteren.

Groetjes

VEBO
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-06-2009 10:28

Bericht door VEBO » 24-07-2009 11:08

Ik ben nu reeds 3 weken met de pil bezig na verwijdering spiraal.Ik ben dan een week gestopt zoals het moet.
Ik word niet ongesteld, geen bloeding, niks.
Ik ben nu met een tweede strip van de pil begonnen. Ik begin mij al zorgen te maken dat ik zwanger ben. Na hoeveel tijd werden jullie terug ongesteld? Is dat normaal?
Bedankt voor jullie reactie

Vebo

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 24-07-2009 11:40

Bij mij duurde het 4,5 week na verwijdering tot ik ongesteld werd. Maar ik gebruikte niets meer als anticonceptie.

Als je de pil slikt, wordt je sowieso helemaal niet ongesteld omdat je hele cyclus platligt. De bloeding tijdens de stopweek is een onttrekkingsbloeding omdat je dan geen hormonen binnenkrijgt, geen ongesteldheid.
Mogelijk is je baarmoederslijmvlies nog erg dun door de Mirena en heb je daarom geen onttrekkingsbloeding. Is het mogelijk om even niets te gebruiken om te kijken hoe je cyclus zich weer reguleert?

Hoe is het nu met de jeuk en uitslag?

Groetjes,
Mo

VEBO
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-06-2009 10:28

Bericht door VEBO » 27-07-2009 11:25

Hallo Mo,

Heel erg bedankt vr je reactie!
Ik overweeg om te stoppen met de pil mr ik zou niet weten op welk ander voorbehoedsmiddel ik dan mt overschakelen.
Mijn jeuk in weg maar ik heb nog wel veel uitslag in mijn hals en op mijn gezicht. Ik voel dat mijn lichaam hormonaal compleet in de war is. Ook ben ik enorm emotioneel.Ik heb mij zo beklaagd dat ik met het spiraal begonnen ben. Ik had voordien met mijn pil last van hoofdpijn maar voor de rest was ik er goed bij. Ik deed het voor het gemak maar amaai dat is wel anders gelopen :cry:
Ik zal nog een beetje geduld mt hebben zeker :roll:

Groetjes
Vebo

Plaats reactie