bijna een jaar na verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Berty
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-10-2008 23:52

bijna een jaar na verwijdering

Bericht door Berty » 01-09-2009 11:15

:D Met een lach op mijn gezicht kan ik zeggen dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT meer een mirena-spiraal laat zetten.
Men zij dat je ongeveer je lichaam een jaar lang de tijd moet geven om alle hormonen eruit te laten gaan en ik kan alleen maar vertellen dat het met de maand beter gaat.Hij is er in okt 2008 uit gegaan.
Al die klachten die ik hier weer lees dan denk ik oja dat had ik ook en pff wat word je daar verdrietig van zeg.
Die mist in je hoofd gevoel alsof je er niet helemaal bent ,trillen ,huilen , onzeker over alles, geen eetlust. pukkels , rare allergie rond het voorhoofd en ogen.
Alles is vedwenen en ga je je toch afvragen wat zo een hormoonspiraal allemaal met je hebt gedaan.
Zelfs mijn omgeving valt het op dat ik anders ben.
Dus conclusie laat je mirena eruit halen, en kijk het is een paar maanden zonder hormonen,dus ook geen pil, aan.
Bevalt het niet dan is hij toch zo weer terug geplaatst.
Tja en die menstruatie neem ik maar voor lief,de ene maand erger als de andere maar ja voor mij gevoel heb ik liever dat dan al die andere nare gevoelens tijdens de mirena.
Sterkte allemaal mee julie keuze.
Berty

Plaats reactie