Geen hartkloppingen/hyperventilatie meer na verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
eroose
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 22-07-2009 16:17

Geen hartkloppingen/hyperventilatie meer na verwijdering

Bericht door eroose » 08-09-2009 12:29

Hallo allemaal,

Ik heb een topic geplaatst over het feit dat ik hartkloppingen en hyperventilatie had na het plaatsen van de Mirena.
Nu wil ik even mijn goede ervaringen delen na het verwijderen van de Mirena.

Hij is er nu 4 weken uit en ik heb geen aanvallen meer gehad, ik denk nog weleens, oh jeetje daar komt het weer, maar er gebeurd gelukkig niets. Ik slaap weer veel beter in, ik voel me dus echt weer als vanouds. Mocht er dus iemand dezelfde vage klachten hebben als ik had met de Mirena.
Geef ik jullie één advies: luister naar jezelf, naar je eigen lichaam. Als het aan de doktoren had gelegen :twisted: , liep ik nu nog rond met de Mirena en had ik dus nog steeds last van die hartkloppingen en hyperventilatie aanvallen.

Uiteraard hoor ik waarschijnlijk bij een kleine groep vrouwen die hier last van heeft/had.

Groetjes, Elisa, een vrouw die zich weer fijn en happy voelt :D

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 08-09-2009 15:59

Goed om te horen! -) Ik heb het zelf nog weleens een keer rond de eisprong en voor de menstruatie, maar nauwelijks merkbaar. Met de Mirena had ik het soms bijna dagelijks en veel hardere slagen.

Groetjes,
Mo

eroose
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 22-07-2009 16:17

Bericht door eroose » 08-09-2009 19:15

Hey Mo,

Ja, ik heb het ook nog wel gehad, maar in vele mindere mate.... Waarschijnlijk had ik het voor de Mirena ook weleens, maar niet noemenswaardig.
Met die Mirena was niet normaal, ik herkende mezelf helemaal niet meer, zo angstig en bang om dood te gaan tijdens die aanvallen...

Gelukkig voel ik me nu al beter

Groetjes, Elisa

Plaats reactie