derde dag

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Daantje
Nieuweling
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-10-2009 14:48

derde dag

Bericht door Daantje » 02-10-2009 08:48

Mijn mirena is er nu drie dagen uit. Gister voelde ik me vreselijk gejaagd, dat is vandaag verdwenen gelukkig. Nu ben ik wel angstig, wat komt er allemaal nog. Ik heb gelezen dat je flink bloedverlies kunt krijgen. Dat heb ik nog niet, gister alleen een heel klein beetje. Wel heb ik zere borsten en pijn in mijn onderbuik. Het liefste zou ik deze periode tot de eerste menstruatie overslaan, het is wel genoeg geweest met dit gedoe. Nou is het wel zo dat ik me vanaf gistermiddag lekker voelde, soms zelfs alsof er niets aan de hand was. Begon mezelf weer een beetje te herkennen en was ook rustig. Hopelijk worden die goede momenten steeds meer en gaan de rotgevoelens en angstige gedachten steeds meer naar de achtergrond.

miekie22
Ervaren Forumlid
Berichten: 21
Lid geworden op: 29-08-2009 18:54

Bericht door miekie22 » 07-10-2009 13:53

Het verschilt per persoon. Ik werd pas na twee maanden ongesteld. Als je er op gaat wachten, dan komt het niet en als je het niet verwacht dan is het er zomaar. Bereid je maar wel voor op een flinke menstruatie.

Daantje
Nieuweling
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-10-2009 14:48

Bericht door Daantje » 07-10-2009 14:10

Inmiddels heb ik wel bloedverlies gehad, één dag behoorlijk veel en daarna weer weinig. Af en toe voel ik me vrij goed maar ik heb ook nog wel flink last van angst en paniek. Het valt me niet mee. Het scheelt wel dat ik weet dat het hormonaal is en dat het enige wat je kunt doen is het te accepteren.
groetjes, Daantje

Plaats reactie