menstruatie en paniek

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
sjoukje
Nieuweling
Berichten: 13
Lid geworden op: 23-09-2009 14:27

menstruatie en paniek

Bericht door sjoukje » 21-10-2009 11:30

Hallo,

Ik heb mijn mirena er nu 7 weken uit. Ben nu voor de tweede keer ongesteld. De eerste keer na 4 weken en nu drie weken later weer. Eerste keer drie dagen ongesteld met veel 'rotzooi' wat er uit kwam. Nu drie dagen heel heftig ongesteld zonder veel vliesjes. Vandaag zijn de bloedingen voor het eerst weer wat minder.

Probleem is dat ik mij al twee weken lang lanzaam weer slechter voel. Ben weer meer gespannen en voel weer van alles. Gisteren weer heftige paniekaanvallen gehad en ook vanochtend nog trillen en zweten. Weer erg angstig. Hebben meer mensen dit gehad na de verwijdering? Had gehoopt dat de klachten met het beginnen van de menstruatie weer minder zouden worden :(

Thea
Ervaren Forumlid
Berichten: 28
Lid geworden op: 28-08-2009 19:03

Re: menstruatie en paniek

Bericht door Thea » 24-10-2009 11:16

Hoi Sjoukje

het is heel herkenbaar hoor. Je lichaam heeft echt tijd nodig om te herstellen. Ik heb de mirena er nu 8 weken uit. Ik had ook bijna dezelfde klachten toen ik de eerste keer ongesteld werd. Oh jee dacht ik nu is hij er uit en ik voel me nog zo vervelend. Maar ik begin nu aan mijzelf te merken dat ik rustiger word minder paniek. Zelfs mijn partner valt het op. Daar ben ik zo blij om. Geef het de tijd. Ik weet dat het moelijk is , maar ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen. Sterkte ermee.

Gr Thea

sjoukje
Nieuweling
Berichten: 13
Lid geworden op: 23-09-2009 14:27

Bericht door sjoukje » 27-10-2009 18:57

bedankt Thea. Heb echt even nodig om dat te horen.

Plaats reactie