Herstel?

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
sariet
Ervaren Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 22-04-2010 13:24

Herstel?

Bericht door sariet » 21-06-2010 11:16

Het is morgen 2 maand geleden, dat ik mijn mirena heb laten verwijderen!
De vage buikpijn, moeheid en stemmingswisselingen zijn verdwenen!
3,5 week na het verwijderen van de mirena weer ongesteld geworden! Ik dacht mijn lichaam hersteld aardig snel.
Maar mijn lichaam is nog lang niet de oude!
Ik heb momenteel een cyclus van maar 21 dagen! 1 week ongesteld, 2 week niet en nog geen dag later weer ongesteld!
Dit is wel vervelend! Ik hoop dat mijn lichaam snel weer hersteld!

Hoelang kan het duren voordat het lichaam hersteld is? Ik wil niet eerder beginnen aan een nieuwe pil als mijn lichaam nog
na werking heeft van de mirena.


Sariet

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 24-06-2010 08:11

Hoi Sariet,

Hoe lang het herstel duurt, valt zo niet te zeggen. Dat verschilt per persoon. Je kunt het herstel ondersteunen door gezond te eten, genoeg te bewegen, genoeg te slapen en genoeg te ontspannen.

Groetjes,
Mo

Lia
Nieuweling
Berichten: 6
Lid geworden op: 23-07-2010 11:29

Bericht door Lia » 23-07-2010 11:55

Bij mij is hij er bijna 2 weken uit nu en ik ben alweer ongesteld :cry:
Daarnaast nog steeds de naweeën ervan, ik hoop maar dat na deze week dat weer voorbij is.

Aanstaande maandag ga ik op vakantie en ik wil niet dat iedereens vakantie wordt verpest door mijn krampen.

Jane
Ervaren Forumlid
Berichten: 42
Lid geworden op: 07-04-2010 10:24

Bericht door Jane » 09-08-2010 07:35

hoi sariet, ik ben meteen gaan temperaturen om inzicht te krijgen in mijn ritme, dat werkt wel, dan weet je of je ook een ovulatie hebt en het verloop van je temperatuur in de tijd...

Plaats reactie