Bijna 3 maanden na de verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Jacqie
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 18-01-2011 21:06

Bijna 3 maanden na de verwijdering

Bericht door Jacqie » 18-01-2011 21:29

Ik heb de mirena op 28 oktober 2010 eindelijk laten verwijderen en heb tot op de dag van vandaag GEEN spijt.

Ik kreeg 2 dagen na de verwijdering een kleine bloeding en een paar dagen erna nog een week met veel bloedverlies en stolsels. Daarna stopte het en heb ik gewoon 6 weken helemaal geen bloedverlies gehad. Wat een verademing als je al jaren bijna dagelijks bloedverlies hebt. Maar na die 6 weken was ik ook wel weer blij dat het toch weer kwam want op een zwangerschap zit ik niet meer te wachten. Ik had toen een menstruatie van 2 1/2 dag en toen opeens stopte het weer. Nu na precies 2 weken alweer de volgende menstruatie dus nu maar even afwachten wat de regelmaat zal zijn.

Ik merk wel dat als nu mijn menstruatie eraan komt dat ik hele gevoelige borsten heb en een humeur om op te schieten, dat had ik met de mirena weer niet.

Ook heb ik na de verwijdering ontzettende last van haaruitval en vet haar. Ik kan dit niet plaatsen en weet niet of dit voor iemand herkenbaar is ? Verder merk ik dat de kilootjes langzaam aan minder worden en mijn ontzettende vreetbuien verdwijnen.

Begin maart weer voor controle naar de gynacoloog en dan wellicht kiezen voor een sterilisatie omdat ik geen pil mag gebruiken ivm trombosegevaar. En als dat achter de rug is, kan ik het hoofdstuk definitief sluiten. Maar spijt, ja dat ik ooit aan de mirena ben begonnen !!!!!

Plaats reactie