update : 10 jaar na mirena

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
ilke
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-01-2011 08:56

update : 10 jaar na mirena

Bericht door ilke » 24-01-2011 14:39

Hoi iedereen,

hier een update : mirena weg laten halen op 06/ januari , bloedverlies tot 19 januari ... dan eindelijk gestopt , nog een dag of 2 lichtjes bloedverlies maar niet het vermelden waard . De osteopaat zei me dat heel mijn systeem van lever , gal , bijnieren over milt en hypofyse alsook de darmen , volledig in de knoei zit en dat het nog wel een tijd zal duren alvorens alles terug op rolletjes loopt . De grootste oorzaak zijn de hormonen . Uiteindelijk proberen wij allemaal op een synthetische manier ons lichaam tegen te werken om bv niet meer ongesteld te zijn en niet zwanger te geraken en op termijn kan zich dat dus vreken op je hele systeem . Ik ben sowieso al gevoelig als er in mijn lichaam dingen gebeuren die niet hoeven te gebeuren ...
Hij schreef me een voedingssupplement voor met kalium, calcium en magnesium voor om terug aan te sterken .
De pil die de gyne voorgeschreven had , heb ik na 1 week in de vuilbak gesmeten .... ik kreeg er nl meteen migraine van ... dus maar met condoom geprobeerd ! gescheurd condoom !! binnenkort voor de zekerheid maar even een zwangerschapstest doen .. . Als ik niet zwanger ben dan laat ik me meteen steriliseren !

Plaats reactie