14 dagen geleden mirena eruit, en ik vloei nog steeds....

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
pepper
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 14-02-2011 18:12

14 dagen geleden mirena eruit, en ik vloei nog steeds....

Bericht door pepper » 14-02-2011 18:19

Ik heb 7 jaar lang een mirena gehad, op zich weinig problemen mee gehad, maar ik bleek een cyste te hebben, en volgens de arts was het verstandig om die er uit te halen. Nu heb ik 14 dagen geleden de mirena laten verwijderen, ik vroeg nog hoelang het duurde voordat de menstruatie op gang kwam, volgens de gyn duurde dit normaal niet lang. Maar ik vloei nu al 14 dagen, en ik ben het wel een beetje zat aan het worden, soms zitten er stolsels bij, het is niet dat je zegt ik loop leeg, maar vervelend vind ik het wel... Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Hopende op een reactie.

ilke
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-01-2011 08:56

Bericht door ilke » 15-02-2011 10:45

hoi,
je kan mijn verhaal lezen : 10 jaar na mirena, 2 de week
ik heb ook lang nagevloeid , 5 januari mirena eruit , gevloeid tot 15 januari ... en toen is het gestopt !
voorlopig nog niet ongesteld geworden ...

pepper
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 14-02-2011 18:12

we gaan al op naar de 3 weken....

Bericht door pepper » 20-02-2011 10:51

Ik heb jou al ingehaald Ilke??? ben nu bijna 3 weken aan het vloeien, overdag viel het nog wel mee, maar eind vorige week liep ik echt leeg, dikke stolsels, en alles doet me al een week of 3 zeer, (hoofd ledenmaten etc.) Ik wordt hier niet vrolijk van, ga me onzettend brak voelen, duizelig hoofpijn. En het antwoord van de huisarts is, het is normaal het hoort er allemaal bij.. maar hoelang kan het nog duren???
Zijn er die hier ervarigen mee hebben???
Gelukkig moet ik nog 2 dagen werken en dan 5 dagen vakantie.... want ik ben echt dood moe, ga maar staaltabletten halen denk ik :?

ilke
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-01-2011 08:56

Bericht door ilke » 21-02-2011 11:07

hoi pepper ,
ik kan me het ellendig gevoel helemaal voorstellen ! Echt niet fijn ... ik heb baat gehad bij acupunctuur . De acupuncturiste wist me te vertellen dat zij kunnen prikken op plaatsen die het hormoonstelsel terug in evenwicht brengen . bv ook om zware bloedingen tijdens menstruatie tegen te gaan , kunnen zij een 'prikje ' helpen ...
ik denk dat veel rusten en die paar dagen vakantie welgelegen komen ...

Plaats reactie