She's gone

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Peppie
Ervaren Forumlid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2010 19:12

Bericht door Peppie » 25-04-2011 20:23

Poe zeg, er is bijna geen houden meer aan!
Zoals gezegd op 11 april de eerste menstruatie na de verwijdering. Die menstruatie verliep rustig, niet al te veel problemen. Na 6 dagen was het voorbij (dacht ik) tot op dag 7 ik ineens weer flink begon te bloeden. Sjips....plug erin en weer over tot de orde van de dag. Volgende dag alles weer voorbij...gelukkig. Na 4 dagen (afgelopen vrijdag) begon het gedonder weer....weer bloeden. Dacht nog even dat het weer even een klein dingetje was, maar inmiddels (maandag) weet ik wel beter! Volop bloeden, klonten als vanouds en elk half uur tampons verwisselen. Vreselijk..... ik kijk het nog even een tijdje aan, maar wat mij betreft mag alles eruit... Ik weet het, het was mijn eigen keuze om de Mirena te laten verwijderen en ik sta er nog steeds achter, maar dit is ook niet echt wat ik wil. De kilo's vliegen er niet zo hard af als dat ze eraan vlogen, maar mijn gezicht is weer normaal...zonder pukkels....dat dan weer wel!
Tot de volgende update....(als er weer wat te melden valt)
Peppie

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 26-04-2011 08:02

Hoi Peppie,

Sterkte! Ik hoop dat het snel minder wordt.

Heb je weleens nagevraagd of endometriumablatie een optie voor je is? (zie bijvoorbeeld http//www.hevigbloedverlies.nl/behandelopties ... latie.html)

Groetjes,
Mo

Sunny
Ervaren Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 09-06-2012 20:53

Bericht door Sunny » 11-06-2012 16:09

Peppie schreef: Tot de volgende update....(als er weer wat te melden valt)
Peppie
We zijn ruim een jaar verder...hoe gaat het nu?

Plaats reactie