Mirena eruit! 6 Dagen verder!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Freek79
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 14-05-2011 20:06

Mirena eruit! 6 Dagen verder!

Bericht door Freek79 » 15-05-2011 19:47

Hoi allemaal,

Vorige week is mijn Mirena eruit gegaan. Na veel gelezen te hebben hier op het forum is de herkenning bij mij enorm binnengekomen. De angsten, depri buien, buikpijnen, huidproblemen, opgeblazen gevoel noem het maar op.

Vorige week maandag is ie er door de huisarts uitgehaald, geen centje pijn. Woensdag begon ik enorm te vloeien, met megastolsels. Niet normaal zeg, na de bevalling van de kinderen was ik beter af! Nu wordt het wat minder. Sinds gisteren ben ik echt enorm moe, ongelooflijk. Is dit herkenbaar?

Oh ja, ik heb ook een flinke pijnlijke borst bij aanraking. Ik had het tijdens de Mirena af en toe, maar nu sinds gisteren. Ik ben 3 weken geleden bij de ha geweest voor iets anders en die heeft toevallig mijn arm/oksel en borsten onderzocht, maar kon geen gekke dingen vinden. Ik was daar met een pijnlijke arm.

Ik had de Mirena sinds 15 december, nog niet zo lang dus. Was eigenlijk constant aan het vloeien, daardoor ging ik googlen (de gyn vond dat volkomen normaal, kon nog wel een half jaar duren) en kwam hier terecht (gelukkig).

Ik zal proberen wat bij te houden over hoe het met me gaat. Ik had gisteren al een post gemaakt, maar die is verdwenen.

liefs,
Freek

Plaats reactie