Hoofdpijn en duizelig

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Renaat
Ervaren Forumlid
Berichten: 27
Lid geworden op: 16-09-2011 22:42

Hoofdpijn en duizelig

Bericht door Renaat » 02-10-2011 22:29

Hallo Dames,

Afgelopen vrijdagochtend is ze eruit gehaald..die Mirena.
Net als vele had ik behoorlijk wat klachten en moest het eruit.

Nu heb ik echt steeds vreselijke hoofdpijn..ook zitten mijn schouders vast..zoals het lijkt/voelt en is de pijn voornamelijk aan één kant van het hoofd en in de nek.
Lijkt iets op migraine alleen ben ik niet misselijk.
Ook lichte vlekken in het gezichtsveld soms en erg licht in mijn hoofd.
Mijn oren doen er zelfs zeer van.
Vanmiddag zelf ff moeite met opgang komen van een gesprek...dat beangstigde me erg.

Herkent iemand dit deel?
Ik had de laatste tijd al veel hoofdpijn (stress) maar dit vind ik niet zo leuk meer..
Weet dat sommige symptomen lijken op migraine maar ik heb geen migraine en het lijkt me stug dat je het ineens op je dak krijgt (das een goeie woordspeling! :lol: )
Vind het een beetje eng..Misschien komt het wel doordat ik vorige week ineens zo depri werd en ik na 6 jaar een sigaret op heb gestoken e sinds dien elke dag een 2 a 3 rook? In ieder geval die rommel weer de deur uit. Net dat hormonen ding eruit laten trekken om beter voor mezelf te zorgen, moet ik niet ineens gaan roken!

Ook maar ff aan de vitamine B denk ik en anders ff richting huisarts (alweer)..
maar ja, mijn lijf heeft ook 1,5 jaar een dosis hormonen binnen gekregen en moet misschien ook ff afkicken..

We zullen zien..

Groetjes,
Renaat

lady d.
Ervaren Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 19-09-2011 14:03

Bericht door lady d. » 04-10-2011 09:21

Hoi Renate,

Ondanks de vele verbeteringen ben ik gisterenavond om 18.00 uur naar bed gegaan met knallende koppijn :( en was van het ene op het andere moment kei moe :cry:

Had zaterdag gekleurde flitsen; oogmigraine! De mogelijke symptomen zijn zeer uiteenlopend. De een ervaart flikkeringen, zwarte vlekken of dubbel zien en de ander ziet met één oog vrijwel niets meer.
Dit heb ik voor het eerst gekregen toen ik de hormonen enkele weken gebruikte. Ik schrok me een hoedje en het duurt meestal een half uurtje. Nu ik dit weer kreeg; zie ik het als een soort afkickverschijnsel :P want we blijven positief.

Heb vandaag milde hoofdpijn. Deze hoofdpijnen had ik ook voordat ik de hormonen gebruikte; meestal als ik ongesteld was (dat ben ik nu echter niet).

Ach ja, kleinigheidje houden we toch (gezien mijn leeftijd :lol:) maar het gaat velen malen beter dan met dat ding :wink:

Renaat
Ervaren Forumlid
Berichten: 27
Lid geworden op: 16-09-2011 22:42

Bericht door Renaat » 05-10-2011 22:39

Hoi Lady D,

Je, een kleinigheidje houden we inderdaad altijd..
Maar had niet verwacht dat de hoofdpijn zo heftig zou zijn.
Raar is het niet eigenlijk, dat het lijf zo reageert.
Het heeft toch een hele tijd een dosis hormonen binnen gekregen, dus afkicken is wat het nu dus doet..

Geduld dus...
Dat is moeilijk.. :lol:

Plaats reactie