Ik voel me kiplekker!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
ciska71
Nieuweling
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-05-2014 12:10

Bericht door ciska71 » 26-05-2014 09:59

hallo wipkip,
goed om je verhaal te lezen. Bij mij is ie er nu 3 weken uit. en in het algemeen voel ik me wel goed. sommige klachten ( met m'n ogen ) heb ik af en toe nog lichtelijk last van. maar ik heb de mirena wel 3 jaar gehad, dus die troep is nog lang niet uit m'n lichaam.

Karolien84
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 18-06-2014 21:51

Bericht door Karolien84 » 18-06-2014 22:19

Mijn eerste bericht hier.
Ben al enkele dagen hier aan het lezen en vandaag is mijn spiraal er uit gegaan.
Voorlopig voel ik me goed en hoop dat dit zo blijft...
Ik had vral klachten van gewichtstoename, vocht ophouden, moe+++++, futloos, acne, geheugenstoornissen, paniek, angst... Ben echt curieus wat er nu met mij gaat gebeuren... Spannend... Heb na lij bevalling (december12) een post natale depressie gehad en hoop nu maar dat ik niet terug in een dip terecht kom want gynaeco zei dat mijn klachten ook typisch zijn vr post natale depressie en dat dat 2 jr in je lijf kan zitten en dat de mirena er mss niets mee te maken heeft...

Marjootje
Nieuweling
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-07-2014 19:52

Morgen eruit...

Bericht door Marjootje » 01-07-2014 19:59

Morgen hoop ik van alle ellende af te zijn, ongelooflijk moe, mij als een 45 jarige in een lichaam van 80 jaar voelen, haaruitval, gewichtstoename, ecceem, lusteloos, depressief, zoveel klachten om op te noemen. Rottige hormonen...ik loop al zolang te klagen, heb al bloedtesten gehad om te kijken of mijn schildklier te traag werkte, heb de ziekte van crohn, weet alles daar aan....maar mijn gevoel zegt nu dat dat ding eruit moet....durf al bijna niet meer naar de huisarts te gaan omdat ik het gevoel heb dat ze denken daar komt ze weer aan, wat zal ze nu weer hebben....maar het voelt niet goed, ik ben mezelf al jaren niet en ben het zo beu.....hoop dat ik na morgen weer positief in het leven kan staan en weer kan gaan genieten....

Plaats reactie