Mijn verstand weer terug! Op naar Novasure!

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
margret
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-05-2012 14:00

Mijn verstand weer terug! Op naar Novasure!

Bericht door margret » 10-05-2012 08:40

Ik heb afgelopen dinsdag na 1 (!) week mijn spiraal eruit laten halen. Wat een ellendige lange week is dit geweest zeg! Ik dacht dat ik gek werd! Mijn gezonde verstand was bijna weg! In 1 week van gelukkig naar ongelukkig! Het gaat gelukkig nu al een stuk beterder. Ik ben alleen wel heel hevig helder aan het bloeden. Mijn huisarts heeft woensdag een gynacoloog gebeld, en ze wilde me een andere pil geven. Nu wilde ik helemaal niets meer in mijn lijf hebben, dus kwam ik met de vraag of Novasure iets voor mij zou zijn. Gelukkig was ze het met me eens dat dat beterder voor mij zou zijn. Dus verwijsbrief gehad en 1 juni kan ik al op gesprek! Een vriendin van mij heeft haar leven weer terug hierdoor. Eerst was 1 week van de 4 weken zichzelf, en nu op 1 dag na de hele 4 weken. Mijn huisarts vond het ook erg snel en heftig hoe ik reageerde op de mirena, maar er zit een stof (hormoon) in waar ik dus overduidelijk niet tegen kan. En ik ben blij dat het bij mij na 1 week al zo heftig was dat ik de link met de mirena kon leggen! En mijn advies is als je ook maar denkt dat een klacht van de mirena komt: eruit dat ding! In mijn omgeving zijn er 5 vrouwen die verschillende klachten hadden en na verwijdering van die klachten af waren!

Plaats reactie