Angstaanvallen, stemmingswisselingen

Bespreek hier de psychische klachten die jij en/of je omgeving hebben ondervonden
Plaats reactie
Miss
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-02-2009 10:55

Bericht door Miss » 04-03-2009 21:38

Dank je Mo. Ik zal jullie op de hoogte houden...

lcarlee
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 06-02-2010 14:26

stemmingswisselingen!

Bericht door lcarlee » 06-02-2010 14:50

Voor mij is dit ook bijzonder fijn om dit forum te lezen! Ik heb sinds vorige week de Mirena laten verwijderen. Ik liep er al eerder over te denken, maar je kent het druk, druk en je komt zelf op de laatste plaats. Ik ben heel benieuwd hoe ik me over een paar maanden voel?!
Ik heb de mirena bijna 5 jaar gehad! Na de bevalling van de tweeling wilde ik geen enkel risico lopen, en de verhalen over die spiraal klonken erg positief. Ook wel handig dat ik niet meer ongesteld werd. Ik was ook mezelf niet meer. Heel unhappy, enorme woede aanvallen, en niet meer echt vrolijk kunnen zijn! Ik heb drie kinderen waarvan een tweeling, dus al die klachten werden toegeschreven aan het drukke leven van een werkende moeder. Op een gegeven moment naar de huisarts, wellicht ook alweer 3 jaar terug........antidepressiva is wat je dan gelijk voorgeschreven. Nou, daar werd ik ook niet echt vrolijk van, al die klachten die je dan krijgt. Daar ben ik gelukkig al en tijdje vanaf, zelf met hulp en begrip van mijn apotheker...Huisartsen denken daar ook zo makkelijk over, gewoon afbouwen, nou dat heeft ook zijn bijwerkingen.
Ook heb ik al twee coaches/therapeuten gehad. Ook samen met mijn man, want ja het was natuurlijk ook een relatie probleem. Daarnaast was ik ook in een soort burn-out! Werk-stress, mede veroorzaakt door stress thuis........Einde werk contract verhaal etc. Dit speelde in de zomer van 2008. Gelukkig toen niet zonder werk gezeten, een leuke baan gevonden maar wel voor 36 uur....deze baan heb ik hoogst waarschijnlijk binnen afzienbare tijd niet meer....of het mede komt door het feit dat ik een ander mens zou kunnen zijn geworden door de mirena, ik weet het niet. Het enige wat ik heeeel erg hoop is dat ik me net als jullie binnen afzienbare tijd ook beter zal gaan voelen, gewoon weer de oude ik die vrolijk was en plezier had met andere mensen om me heen inplaats van die grote mopperkont.......

Lonneke

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 06-02-2010 16:41

Ik hoop het voor je Lonneke! Ik hoor graag van je hoe het de komende tijd met je gaat. Merk je al verschil?

Groeten,
Mo

Plaats reactie