Ik dacht dat ik psychiatrisch word

Bespreek hier de psychische klachten die jij en/of je omgeving hebben ondervonden
Plaats reactie
Valerie1702
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-06-2015 11:21

Ik dacht dat ik psychiatrisch word

Bericht door Valerie1702 » 27-06-2015 11:35

Ik heb reeds maart 13 een mirena, al enkele maanden voel ik mij raar in mijn hoofd, vaak ook denken aan de dood mocht er iets aan mij of kids overkomen, sinds 2 weken geleden werd het erger en erger het raarste komt in mijn hoofd op!! Nooit eerder gehad terwijl ik vroeger altijd optimistisch en de vrolijke grappige ik was is nu verandert in een vies kreng dat bijna niks nog kan verdragen en alles uitwerkt op de mensen die veel voor ons doen. Ik ben mijn gevoel kwijt geniet bijna nergens nog van ik wil dat dit ophoud, waar is de leuke Valerie gebleven? ik wil verder genieten zonder mij 24u zorgen te maken... Ik neem sulpiride maar dit helpt niks uit!! Ik wil verder zonder medicatie, dokter zegt dat ik vermoeid ben, overwerkt, stemmingswisselingen?! Kan dit na al meer dan een jaar nog voortkomen van de mirena mijn klachten? 😔😔

fieke78
Ervaren Forumlid
Berichten: 31
Lid geworden op: 11-06-2015 10:30

Bericht door fieke78 » 27-06-2015 21:25

Ik heb na 9 jaar mirena spiraal gebruik deze laten verwijderen. Nog voorzichtig met conclusies, pas dikke 2 weken zonder.
Hier nog gelezen dat klachten later kwamen.

Bij twijfel toch proberen zonder. Je hebt niets te verliezen, toch ?

Plaats reactie