Wie weet dit??

Bespreek hier de psychische klachten die jij en/of je omgeving hebben ondervonden
Plaats reactie
Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

Wie weet dit??

Bericht door Anneke » 12-01-2009 14:48

Omdat ik me de laatste tijd weer erg ellendig ben gaan voelen door pil gebruik (inmiddels gestopt) was ik vorige week begonnen met vrouw vitaal van het Kruidvat. Hierin zit teunisbloemolie. Nu wilde ik ook gaan beginnen met st janskruid, omdat ik me toch nog behoorlijk depri voel, met goede dagen tussen door. Wie weet of deze twee samen gebruikt kunnen worden? Ik heb gegoogled, maar kon er niet echt iets over vinden.

Groetjes Anneke.

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 12-01-2009 15:43

Hoi Anneke,

Ik vond deze documentatie over Hyperiplant tabletten (hoofdbestanddeel is St. Janskruid) http//db.cbg-meb.nl/IB-teksten/h32887.pdf
Hierin staat niets over teunisbloemolie, maar ze hebben het eigenlijk ook alleen maar over 'echte' medicijnen.
Zou je niet eerst een tijdje alleen vrouw vitaal kunnen proberen? Misschien voel je je al minder gedeprimeerd als je hormonen weer een beetje in balans beginnen te komen, en heb je het St. Janskruid niet eens meer nodig. Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil?

Groetjes,
Mo

Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

Bericht door Anneke » 12-01-2009 16:17

Hallo, misschien heb je gelijk en moet ik eerst de vitaalvrouw een poos gaan proberen, deze gebruik ik nu bijna een week dus nog erg kort. Ben vorige week met de pil gestopt en inmiddels behoorlijk ongesteld geworden met erg veel pijn, bloed en onrust.De ene dag gaat het beter dan de andere gelukkig. Ik weet uit het verleden dat st janskruid mij goed geholpen heeft bij het depressieve gevoel, vandaar mijn vraag. Maar ik ga zeker (ook) door met vitaalvrouw, vanwege de vitaminen die er inzitten. Bedankt voor je reactie, groetjes Anneke.

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 14-01-2009 09:40

Hoi Anneke,

Volgens mij kun je St.Janskruid wel samen met Teunisbloemolie gebruiken. Je mag St. Janskruid niet samen gebruiken met antidepressiva. Sterkte hoor!

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

Bericht door Anneke » 14-01-2009 13:13

Bedankt Claudia voor je reactie, ik hou het eerst toch even bij de vrouw vitaal. Het gaat nu weer wat beter met het depressieve gevoel, ik heb het nu niet meer zo erg. Ben dr weer behoorlijk van geschrokken, een overweldigend gevoel van verdriet en teleurstelling! Het beperkt zich nu tot een paar lichamelijke klachten: hevige menstruatie en zweterig.

Groetjes Anneke

Plaats reactie