zal het de mirena zijn?

Bespreek hier de psychische klachten die jij en/of je omgeving hebben ondervonden
lien
Ervaren Forumlid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25-03-2009 19:23

Bericht door lien » 22-05-2009 09:11

Met mij gaat alles goed, geen last van mn lende meer enz...weet wel weer wat menstureren is..maar goed dat heb ik er dan wel voor over...Toevallig vanaf gisteren mn tweede menstruatie na verwijdering.
Mn eerste menstruatie was 4 dagen lang extreem...kon de deur niet uit...gisteren viel wel mee maar voelde me niet erg lekker...vandaag is het denk ik wel heel erg...hopelijk is het morgen wat minder, maar dat zien we dan wel weer...

Hopelijk val het bij jou ook mee, iedergeval dat ding is eruit en dat geef al heeeeeeel veel opluchting...

Nou Monique een fijn weekend alvast en geniet ervan:)

Gr Lien

monique37
Nieuweling
Berichten: 8
Lid geworden op: 08-05-2009 14:59

Bericht door monique37 » 23-05-2009 13:46

hallooooo,

bij mij is de mirena dinsdag verwijderd, en vandaag ontzettend hevig aan het bloeden :twisted: bah dat had ik voorheen ook.
zal het lang aanhouden de eerste keer?

de geneacoloog had voorgesteld als het aan blijft houden, gaan ze de baarmoeder dicht schoeien, met een ballon techniek???

groeten en ook sterkte

monique :cry: :)

lien
Ervaren Forumlid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25-03-2009 19:23

Bericht door lien » 24-05-2009 11:55

de eerste menstruatie bij mij was ook vrij heftig ik had toen 4 dagen terwijl ik voor de mirena dit 2dagen had..
Donderdag had ik mn tweede menstruatie moet zeggen was beterder dan de eerste keer, ik hou moed..deze keer was het beterder:)

succes gr Lien

Plaats reactie