14 maanden een mirena

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Wennepenn
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-06-2012 11:11

14 maanden een mirena

Bericht door Wennepenn » 04-06-2012 11:23

Hallo, wat was ik blij deze link te vinden op internet! Top dat er zo'n forum is gemaakt.
Mijn naam is Wendy, ik ben 21 jaar oud en heb 14 maanden geleden een mirenaspiraal laten zetten omdat ik bij de pil afentoe last had van tussentijdse bloedingen, veel pijn had en die hormonen maakte me nou ook niet bepaald gelukkig. De spiraal leek een ideale oplossing!

Sinds mijn spiraal heb ik elke maand zo'n 2 weken donkerbruine vloeiing. Die vloeiing is niet extreem, maar houdt wel extreemlang aan. Ik ben niet meer ongesteld, maar heb nu wel 2 weken per maand zo'n vieze troep! Ik weet nooit wanneer het komt, wat me natuurlijk enorm onzeker maakt. Krampen in me buik heb ik ook zo ongeveer de hele maand door, die beginnen inmiddels te wennen.

Ik heb verder last van puistjes, last van mn onderrug en en vanochtend mn huisarts gebelt. Ik moet vanmiddag langs komen, en weet niet goed wat ik nou moet. Die bruine vloeiingen de hele maand door maken me heel onzeker en beginnen echt vervelend te worden. Anderzijds ben ik ook zo bang dat ik het nog tijd moet geven? Maar 14 maanden is lang genoeg geweest lijkt mij toch?

Ik hoop wat gelijke ervaringen te mogen horen.
Groetjes!

Wennepenn
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-06-2012 11:11

Bericht door Wennepenn » 04-06-2012 17:20

Hij is eruit gehaald! Ik start vanaf morgen weer aan de pil.
Voor diegene die er over twijfelen hem eruit te halen vanwege pijn oid. Bij mij viel het enorm mee. Het was 3 seconden even een 'piep' gevoel, en daarna voelde het zo enorm opgelucht!! Bloedverlies heb ik tot zo ver ook niet veel last van...

Suzanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 99
Lid geworden op: 12-02-2012 16:27

Bericht door Suzanne » 05-06-2012 13:32

Fijn dat je hem inmiddels kwijt bent en twee weken lang bloedverlies per maand lijkt me ook niet erg fijn! Ben benieuwd hoe de pil je weer bevalt. Ik ben zelf afgestapt van de hormonale anticonceptie. Ik ben 35 en voel me toch wel prettiger zonder.

Plaats reactie