Mijn verhaal/ervaring met mirena

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Mamavan2
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-09-2012 10:13

Mijn verhaal/ervaring met mirena

Bericht door Mamavan2 » 21-09-2012 10:36

Hallo allemaal,

Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb! Wat een herkenning!!!
Afgelopen nacht heb ik nauwelijks kunnen slapen van de hevige buikpijn, ik ben echt geen doetje maar vanacht was mijn buikpijn zo heftig, dat ik het vergelijkbaar vind met de pijn van ontsluitingsweeen!

Ik heb de mirena nu bijna anderhalf jaar. Ik heb hem laten plaatsen toen mijn kleine een half jaar was. Voor de 2e keer, ik heb al eens een mirena gehad voor ik kinderen had, omdat ik van de pil hoofdpijn/migraine kreeg. Toen had ik er heel erge buikpijn van en heb hem toen na een half jaar laten verwijderen, kwam ws. doordat ik nog geen kinderen had zeiden ze toen, en misschien was ik gewoon erg gevoelig wat mijn buik betreft! Later bleek ik PCOS te hebben en heel veel cystes in mijn eileiders, dat zou evt. ook de buikpijn destijds kunnen hebben verorzaakt.
Nu sinds ik de mirena heb, heb ik stemmingswisselingen, ben echt doodmoe, heb veel hoofdpijn, veel buikpijn, opgezette buik en dit wordt de laatste tijd alleen maar erger, heb pijn tijdens en na het vrijen, bloedverlies na gemeenschap, mijn libido is gezakt naar ongeveer 0!
De huisarts zij dat ik depressief/overspannen was, kan....
Hulp gehad, niets geholpen.
Opnieuw hulp gezocht. Kreeg de diagnose ADD, kan ook. Heb veel symptomen, daar ben ik eerlijk in!
Maar toch heb ik heel sterk het gevoel dat die mirena geen goed doet. De buikklachten die ik heb hebben niets met ADD te maken!
En natuurlijk heb ik het druk met mijn 2 kids, die ook nog een een lekker pittig karakter hebben, natuurlijk kost dat energie, maar ik ben echt doodop! En je kan mij niet wijsmaken dat ik het drukker heb met mijn gezin dan de gemiddelde moeder!
Voorheen had ik echt met een paar uur slaap per nacht genoeg. Snap heus wel dat dat kan veranderen maar ik ben nu altijd moe, ookal heb ik voldoende (lees 8 uur per nacht) geslapen!
Ik ben er zooooo klaar mee, ben inmiddels al vaker bij de h.a. geweest voor mijn klachten, ze heeft een uitstrijkje gemaakt, mijn baarmoeder bloedde direkt en hevig maar verder niets geks uitgekomen. Het snelle en hevige bloeden vond ze wel vreemd. Doorgestuurd naar de gynaecoloog, die vond niets. Heb wel antibiotica gekregen?? De pijn in mijn buik kon ze niet verklaren, that's it!! En kon weer naar huis!

Na het lezen van de berichten hier op het forum ben ik er vrijwel zeker van dat de mirena er bij mij uit gaat!!
Ik hoop dat ik na het verwijderen dan ook echt opknap! Wil mezelf wel weer eens terug!

Plaats reactie