Net geplaatst en jeuk...

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
AnjaT
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 06-10-2012 23:48

Net geplaatst en jeuk...

Bericht door AnjaT » 07-10-2012 00:16

Hallo dames!

Afgelopen dinsdag is er bij mij een mirena spiraal geplaatst i.v.m. endometriose. Ik had erg last van langdurige bloedingen, eerst werd dit behandeld met orgametril, dit hielp niet. Daarna een curretage, na 6 weken was alle ellende terug. Toen, succesvol, 2 maal lucrin injecties gehad (goed voor 6 maanden kunstmatige overgang), voelde me geweldig! Helaas begon ik erna weer te bloeden :( Enige optie was plaatsen mirena spiraal, wat dus dinsdag is gebeurd.

Sinds donderdag heb ik enorm veel jeuk in m'n vagina, het begon heel licht maar sinds vrijdagavond is het om gek van te worden. Ik las er niets over in de bijsluiter, dus ben ik wat gaan zoeken en kwam via een omweg op dit forum. Kan dit te maken hebben met de Mirena? Ik heb ook irritante hoofdpijn terwijl ik hier NOOIT eerder last van heb gehad. Maar vooral de jeuk is gekmakend. Heb ook veel afscheiding. Gaat dit weer over? Moet ik me druk maken?
Mirena spiraal sinds 2 oktober 2012

Suzanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 99
Lid geworden op: 12-02-2012 16:27

Bericht door Suzanne » 15-10-2012 22:17

Hoi Anja,

Vervelend dat je zo'n last hebt van endometriose! Ik zou zeggen houdt het in de gaten en als het erger wordt ga dan eens terug naar de huisarts. Als je veel jeuk hebt, heb je wellicht last van een schimmelinfectie. Daar zijn kuurtjes voor.

Succes met je beslissing!

Groetjes,
Suzanne

Plaats reactie