Herkent iemand dit?

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Pomme
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-10-2012 23:41

Herkent iemand dit?

Bericht door Pomme » 19-10-2012 23:52

Hallo,

Ik heb nu een aantal weken een Mirna spiraal. Het plaatsen ging prima, maar in de weken erna ging het steeds slechter. Nu is slechter een groot woord. Ik voel mij gewoonweg belabberd, ik kan mijn vinger er niet op leggen. Mijn klachten zijn:

- rugpijn van stuit tot nek voelt stijf zeurderig aan
- moe
- gewichtstoename
- opgeblazen buik, voelt ook pijnlijk als ik op m'n buik lig ben een buikslaper dus is vervelend
- steken in mijn bil en been, slechts aan 1 kant, voelt als bekkeninstabiliteit, maar na m'n bevalling tot plaatsing geen last van gehad
- wat labiel, snel geïrriteerd.

Nu lees ik bij jullie dat jullie er ook last van hebben. Alleen die rugpijn zie ik nergens terug, wel lage rugpijn. Maar bij mij is het zeurderig in m'n onderuit maar ronduit stijf tussen m'n schouderbladen en m'n nek. Heeft iemand ook die specifieke klacht. Maak mij een beetje zorgen.

marita1717
Nieuweling
Berichten: 9
Lid geworden op: 17-09-2012 18:13

Bericht door marita1717 » 03-11-2012 21:30

hoi Pomme,

Ook ik had erge rugpijn zo erg dat ik bijna niet kon zitten of liggen...het rare was dat ik naar de fysio was door gestuurd maar die kon geen blokkades
vinden in mijn rugspieren... mn mirena was eruit en 1 a2 weken later was mn pijn verdwenen... ik had zelfs last van een stijve nek en dat bijna elke dag....

nu heb ik alleen nog last van mijn rug als ik ongi moet worden maar dat heb ik er nu wel voor over...

Plaats reactie