Hele positieve ervaring

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Marielle1969
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-10-2012 10:02

Hele positieve ervaring

Bericht door Marielle1969 » 28-10-2012 10:15

Wat lees ik toch veel negatieve verhalen op dit forum. Natuurlijk kan dit en ik ben de laatste die dit tegenspreekt maar voor degene die hem nog willen laten plaatsen wil ik mijn ervaring er ook opzetten.
Ik heb mijn 3e spiraal al en we zijn 13 jaar verder. Heerlijk ik wil niets anders meer.
Ik raakte erg snel zwanger en daarom hebben we 3 dochters op 3 jaar tijd. Toen vond ik het wel genoeg en ben naar de huisarts gegaan. De pil wilde ik niet meer want dit was sexueel een drama. De huisarts raadde me deze spiraal aan maar hij was toen nog maar net op de markt en voor hem de eerste keer dat hij het plaatste.
De eerste anderhalf jaar heb ik veel buikpijn gehad en heb wel op het punt gestaan om hem eruit te laten halen maar toch doorgezet want ja als ik ongesteld was was de buikpijn net zo erg. Het is snel minder geworden, ben nooit meer ongesteld geweest en vindt het heerlijk. Voel hem nooit en ook mijn man heeft er geen last van.
Wat ik me nu af begin te vragen is hoe mijn overgang gaat verlopen, ben nu 43 en over 2 jaar moet er weer een nieuwe spiraal in. Tot welke leeftijd gaat dit verder en hoe met de overgang.
Volgende keer als ik bij de huisarts ben maar eens even bespreken.

Plaats reactie