Mijn ervaringen tot nu toe

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
ik-zo
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-11-2012 17:40

Mijn ervaringen tot nu toe

Bericht door ik-zo » 11-11-2012 17:43

Hallo iedereen,

Ik heb dus ook een spiraaltje laten plaatsen, als ik het had geweten had ik het niet gedaan.
De ha zou hem erin zetten wat niet lukte dus naar de gyn. Na veel hangen en wurgen dat ding erin(wat een pijn gehad).

Sindsdien geel slijm, bloedverlies wat zo erg is dat het mij zo nu en dan bij de benen langs loopt, duizelig, moe, buikpijn, pijn in de rug, zere borsten, een humeur om niet blij van te worden, haar uitval, de hele dag het idee hebben dat ik wel kan huilen en ga zo maar door.

Tussendoor nog door een andere gyn op controle geweest, nou wat ik dan had verwacht had ik maar postzegels moeten verzamelen.
Nou dat had ik idd beter kunnen doen.

Nou ja, zwanger wordt je er idd niet van want sex is ook niet mogelijk.

Maar ja, ik ben dus nog maar 6 weken verder. Wat is nu verstandig wachten totdat het beter wordt, of toch maar met manlief om de tafel.

Suzanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 99
Lid geworden op: 12-02-2012 16:27

Bericht door Suzanne » 14-11-2012 22:03

Postzegels verzamelen? De gynecoloog zei dat je beter postzegels had kunnen verzamelen? Wat is dat nu voor een onzin advies? Postzegels verzamelen is inderdaad net zo leuk als sex.... NOT!

ik-zo
Nieuweling
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-11-2012 17:40

Bericht door ik-zo » 14-11-2012 22:36

Vandaag dus met spoed een plekje bij een gyn gekregen, en wat een schat van een man, wist niet wat mij overkwam. Keek op zijn briefje keek een keer naar mij en zei: Eerst dat ding eruit en dan maar praten.

Was er gewoon ziek van, dus hup eruit (viel mij gelukkig 200% mee).

Nou zei hij dit wordt hem dus niet meer, je lichaam eerst tot rust laten komen en over twee maanden terug komen. 14 januari dus.

Maar ik voel mij nu al beter, vloei nog wel (kon nu eerst nog wel erger worden zei hij) maar ik heb geen pijn meer, heerlijk gewoon.

Ik heb het idd ook nog even over zijn collega gehad en hij noemde in een keer de goede naam (beetje gek).

Maar ik ben nu al helemaal HAPPY.

Suzanne
Ervaren Forumlid
Berichten: 99
Lid geworden op: 12-02-2012 16:27

Bericht door Suzanne » 14-11-2012 23:21

Oh, wat fijn dat je bij een ander terecht kon en dat hij je goed kon helpen. Die ene zal wel een hele ouderwetse zijn. Echt belachelijk. Mij is ooit gevraagd: "Was het lekker." toen ik een morning after pil moest halen. Ik zou hem nu een klap in zijn gezicht geven! ;) Hou ons op de hoogte van de vorderingen!

Plaats reactie