help.. my story

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
MamaVanNoah
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 17-12-2012 20:50

help.. my story

Bericht door MamaVanNoah » 17-12-2012 20:54

Hallo, ik ben een jonge moeder van 20 jaar. En heb een zoontje van 1 jaar.
Na mijn bevalling heb ik in december 2011 een mirena spiraaltje laten zetten.. sinds die tijd is mijn gezondheid flink aan het sukkelen, duizeligheid, migraine, neiging tot flauwvallen.
Ik ben 1 jaar lang iedere maand regelmatig maar heel heftig ongesteld geworden.. alleen deze maand niet.. ik maak me hier behoorlijke zorgen over. Ben ik zwanger? ( misselijk, duizelig, ontzettend moe) of is het normaal?
Kan iemand mij vertellen wat dit is en mij misschien helpen?

Liefs..

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 20-12-2012 10:24

Hallo MamaVanNoah,

Ik vind het typisch dat je met de spiraal juist zwaarder ongesteld bent geworden afgelopen jaar, het zou met de Mirena juist (iets) minder moeten worden. Misschien komt het door de Mirena dat je nu niet ongesteld bent geworden, maar doorgaans gebeurt dat niet pas na een jaar. Heb je voor de zekerheid al een zwangerschapstest gedaan? Controleer je weleens of je de draadjes van de Mirena nog voelt zitten?
Ben je het afgelopen jaar naar de huisarts geweest met je klachten? Het lijkt me verstandig om dat te doen.

Sterkte!

Groetjes,
Mo

mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

Bericht door mbolleke » 20-12-2012 20:37

Ik zie hier inderdaad ook dezelfde symptomen terugkeren en dit te wijten aan ht spiraal. Ik heb ook onregelmatige bloedingen. Ik denk niet dat je zwanger bent, maar zou toch met je probleem eens naar de dokter gaan. Grjs

MamaVanNoah
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 17-12-2012 20:50

Bericht door MamaVanNoah » 27-12-2012 20:18

Hallo,

Dankjullie wel voor de reacties, inmiddels na de ha geweest, zwangerschapstest was negatief.. zij vond het ook raar dat ik dit met het spiraaltje heb... ben tot nu toe nog niet ongesteld geweest.. maar er wordt wel nog een echo gemaakt om te kijken of de spiraal nog goed zit.. symptomen blijven terugkeren.
En ik ben nooit onregelmatig geweest maar altijd regelmatig!

Liefs.

mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

Bericht door mbolleke » 30-12-2012 14:25

dag mama van Noah, mijn spiraal is eruit sinds vrijdag, ook na echo etc,... Ik heb terug energie zoals voordien, mijn hartklachten verdwijnen als sneeuw voor de zon, zalig gewoon!!! Ik hoop dat er in de toekomst hoorbaarheid zal gegeven worden aan de bijwerkingen van mirena!!! En ja, als er 99% er zich goed mee voelt dan is er toch altijd dat eentje he!!! :wink:

MamaVanNoah
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 17-12-2012 20:50

Bericht door MamaVanNoah » 02-01-2013 11:35

hehe, de spiraal is er vandaag uitgehaald na 2 weken van bijna niet kunnen eten ( misselijk) hartkloppingen en niet kunnen slapen.. Ik ben benieuw of de symptomen hiermee verdwijnen. Voel me er zelf wel al een stuk beter erbij!
dankjullie wel voor de reacties!

Liefs..

mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

Bericht door mbolleke » 02-01-2013 20:08

ik hoop dat je klachten zullen verminderen. Toch nog hartkloppingen gehad maar blijkbaar zoals ik hier op andere topics kan lezen blijft het nog eventjes je lichaam overheersen? Verder voel ik me prima!!! We duimen;)

Plaats reactie