Ook ik ben nieuw...en heb vreemde klachten

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Bijtje
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-03-2013 18:07

Ook ik ben nieuw...en heb vreemde klachten

Bericht door Bijtje » 03-03-2013 18:54

Heb 14 januari een Mirena laten zetten op advies van de huisarts en Gynaecoloog...
Maar heb nu vreemde klachten...
In november werdt ik ongesteld...maar die hield niet op ondanks ik de pil slikte...ik slikte drie maanden door en laste een stopweek in, meestal werdt ik dan in het weekend ongesteld..en had dan zondags een migraine aanval...en daarna ging het weer prima...
Het was 14 januari enigzins alweer wat gestopt...toch maar een Mirena laten zitten, maar daar heb ik nu spijt van..ik geloof dat niet iets voor mij is, of moet ik nog geduld hebben!!!!!!

Heel veel hoofdpijn( bijna elke dag ), veel meer toe ik de Pil nog gebruikte
Vermoeiende benen en armen
Neerslachtig
Veel meer vloeien....2 weken bloedvrij geweest en gaan de sluizen weer open, wordt er gek van
Sexleven staat op nul

Nu denk ik sterk overna om de mirena weer te laten verwijderen..
Heb vorige week een controle gehad, Mirena zat wel goed....maar ben nu al bijna 2 weken ongesteld...en niet zuinig, de Gynaecoloog zei geef de Mirena nog even 6 weken de tijd, dan voel je vast beter...( ik weet het niet )....of beginnen met de Yazmin pil of een novasure behandeling...
IK WIL GEWOON MIJN LEVEN WEER TERUG!!!!!!

mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

Bericht door mbolleke » 21-03-2013 23:07

ik heb na het verwijderen van de mirena mijn leven weer terug gehad!!!! Ik zou echter niet wachten. Er zijn vrouwen zeer goed met mirena, maar weet dat er evenzeer vrouwen zijn die er niet goed mee zijn!!! En ja, het is een probleem dat men nog niet wil erkennen!!! Suc6 alvast, sterkte;)

Bijtje
Nieuweling
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-03-2013 18:07

Bericht door Bijtje » 25-03-2013 11:33

Ik heb mijn leven inmiddels weer terug....heb maar 2 maanden mijn mirena gehad
Mijn lichaam heeft de mirena zelf afgestoten, ben nu een paar weken verder en voel gewoon mijn energie terug komen, geniet weer van het leven
Ik ben heel blij dat ik dat "ding" niet meer heb....inderdaad voor sommige vrouwen is het een oplossing, maar voor mij niet.

Charlie
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-05-2013 01:13

Bericht door Charlie » 29-05-2013 01:26

Ik zeg haal het rotding er meteen uit. Jouw klachten lijken net zo erg als de mijne en die laatste zin zegt alles! Ik heb het slechts 5 weken uitgehouden, maar het voelde zo fout, dat ik er geen moment over twijfelde om te stoppen. Hormonen in je lijf stoppen is nou eenmaal niet zonder risico's. Ik heb nog nooit de pil gebruikt voor deze reden en nu weet ik dat ik nooit meer zo ga knoeien met mezelf. Grijp je leven terug meteen en doe het gewoon voorzichtig met een condoom. Sorry, maar ik kan er echt niks anders van maken :|

Plaats reactie