drama

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
lijda
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 06-04-2013 12:53

drama

Bericht door lijda » 06-04-2013 13:05

Ook ik heb rare vage klachten.... dus dacht laat ik mijn verhaal hier ook eens plaatsen en hopen dat iemand anders er ook last van heb.
2 jan vorig jaar bevallen van een zoontje. Drie maanden daarna ongeveer mirena laten plaatsen bij de huisarts. Ging dit keer heel goed. Totaal geen last :-)
De eerste heb ik denk 8 jaar geleden laten plaatsen en toen was ik flauwgevallen en heb het ook weer na een jaar laten verwijderen omdat ik telkens buikpijn had.

Maar goed. Sinds deze er in zit vage klachten. Totaal niet fit voelen... afgevallen weeg nu 59 kilo en ben 1.82.... en eten wat doe "niet normaal meer" maar het wil er niet bij komen. Ja het meest wat ik nu gewogen heb is 60 kilo :shock: en constant ziek. Zodra er iemand verkouden is heb ik het ook. Sinds het laatste 6 maanden keelontsteking. En nu maar eens naar de huisarts geweest en ga nu dus beginnen aan me 3e AB kuur :shock: hiervoor nooit een huisarts bezoek gehad. Echt nooit ziek......

Ook ben ik constant moe het lijkt wel of me lichaam de hele dag aan het vecht is....

Hoop dat iemand ook van deze vage klachten heeft. En dat ik misschien de oorzaak heb gevonden....

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 07-04-2013 21:13

Hallo Lijda,

Met kleine kinderen ben je vaker ziek, hoor ik vaak om me heen. Is dit je eerste kind?
Het kan ook aan de Mirena liggen. Ik heb mijn leven lang niet zo veel antibiotica gebruikt als tijdens die 5,5 jaar met de Mirena. Blaasontstekingen, longontsteking...terwijl ik daarvoor zelden iets had. En ik heb sinds een half jaar na de verwijdering ook nooit meer antibiotica nodig gehad.
Wat zegt de huisarts over het afvallen?

Sterkte!

Groetjes,
Mo

lijda
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 06-04-2013 12:53

Bericht door lijda » 08-04-2013 07:03

Hoi Mo,

Het is inderdaad me eerste. Betreft het afvallen. ja niet echt over gehad met de huisarts. Ik heb een erg drukke baan (eigen onderneming) en ben dus altijd aan het werk. De balans moest ik nog vinden tussen werk en kind :-) maar ik begin me nu toch wel te realiseren dat dit niet de oorzaak is van het afvallen. Aangezien ik echt de hele dag door kan eten....

Ik hou helemaal niet van antibiotica en het liefst slik ik het helemaal niet, maar... zoals het nu gaat kon ik niet anders. En aangezien ze tot nu toe nog geen oorzaak hebben kunnen vinden. Ga ik toch maar eens de heft in eigen handen nemen en laat ik de mirena verwijderen. Kijken of het een positief effect heb. En als het niet zo is dan weet ik wel zeker dat het niet daar aan ligt :-)

maar gevoel zegt dat het toch wel aan de mirena ligt je leest veel over ontstekingen...

gr Lijda

mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

Bericht door mbolleke » 10-04-2013 22:11

ook hier zou ik niet twijfelen dat de klachten van de mirena komen...Het zijn telkens opnieuw dezelfde verhalen die terug komen! Hoop dat je de oplossing kan vinden, succes!

Pareltje
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 07-04-2013 20:00

Bericht door Pareltje » 11-04-2013 22:41

Ik herken het ook hoor (en dan heb ik ook echt nog psychische klachten die m.i. van die stomme mirena komen). Ik bleef maar afvallen en dat terwijl ik kilo's chocolade, zakken snoep, een lunch waar mijn mannelijke collega's van onder de indruk waren en 2 flinke borden avondeten weg werk(te). Mijn gewicht is nu overigens wel gestabiliseerd. En die vermoeidheid...mensenkinderen, ik moet soms zelfs moeite doen om op mijn werk mijn middagdip de baas te blijven :shock: .

annick
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-06-2013 17:21

vraag

Bericht door annick » 01-06-2013 17:36

sorry dit is misschien niet de juiste weg maar ik begrijp echt niet hoe ik hier binnen dit forum mijn vraag kan stellen of een
verhaal brengen, ik vind het niet ,

Plaats reactie