Erg onzeker

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Bucha
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-11-2013 20:19

Erg onzeker

Bericht door Bucha » 04-11-2013 20:46

Hallo allemaal,

Ik ben Kim, 28 jaar en sinds kort de mirena spiraal.

Ik heb altijd al enorm heftige menstruatie gehad, een half uur met de grootste tampon en nachtmaandverband is "normaal" bij mij.
De pil verdraag ik niet en krijg hele zere borsten, en bijwerkingen.
Ik heb een zoontje van 4 jaar.
Jaren gewoon elke maand de menstruatie uitgezeten, 5 dagen. Waarbij altijd wee-achtige krampen (kort) en stolsels (net zoals mijn moeder altijd had vroeger)
Tot ik laatst een tussenbloeding kreeg, de huisarts heeft me een mirena geadviseerd en meteen geplaatst. Dit was een aantal dagen na het eind van de tussenbloeding. 17 oktober.
Het plaatsen was heel erg pijnlijk, gelukkig kort.

Daarna wat spoortjes donker bloed en de krampjes waar de huisarts me voor waarschuwde.
Verder redelijk, al kreeg ik de week voor de 26e oktober enorme hoofdpijn -> clusterhoofdpijn.
Ik heb vaker hoofdpijn (stress) maar dit was afschuwelijk.
Ik heb een slaapgebrek en slaap al een jaar Max drie uur per nacht omdat ik op een schip woonde met brullende motoren 24/7. Maar nu ben ik moeier dan ooit... En gewoon blegh..
Net rond de 26e begon zoals daarvoor de menstruatie, minder heftig dan ik gewend was.
Inmiddels, 4 november ben ik nog ongesteld en nog steeds hoofdpijn en zooo moe. (Net verhuist naar vaste land dus slapen wordt al beter) zondagavond was ik gewoon vuurrood van de moeheid.
Vervelendste is dat de krampen heftiger zijn en al een paar dagen over de dag verspreidt op komen zetten.
Ik herken ze maar leuk zijn ze niet.

Kan dit wel of niet van de spiraal komen en hoelang zal ik nog afwachten?
Mijn man is nu aan het varen, volgende week is hij thuis en kan ik naar mijn eigen huisarts (andere woonplaats, ik heb geen rijbewijs ) :roll: :roll:

Door stressvolle tijd kwakkel ik sowieso erg, daarbij heb ik een versleten rug (hernia, vergroeiing, slijtage iets aan mijn s.i. gewrichten) en de slaapproblemen.

Ik heb een twee jaar geleden nog een uitstrijkje gehad ivm de heftigheid vd bloeding maar dat was perfect.

Ik ben op zoek naar tips, voor m'n gevoel ben ik wat vroeg om actie te ondernemen maar getver, die krampen ben ik zat..

Plaats reactie