baarmoederperforatie

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
jacquelinejohanna
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-01-2014 16:54

baarmoederperforatie

Bericht door jacquelinejohanna » 19-01-2014 22:10

Sinds vorige week weet ik zeker dat mijn spiraaltje door mijn baarmoederwand is gegaan en rond zweeft in mijn buikholte. Op de foto zag de röntgenlaborant het spiraaltje dicht bij mijn heiligbeen. Het spiraaltje is een half jaar geleden geplaatst vanwege ernstige menstruatie klachten. Op het Internet is er relatief weinig te vinden over een perforatie, een spiraaltje in de buikholte en de operatieve verwijdering hiervan.
Mijn gynaecoloog deed er luchtig over, maar toen was het nog niet definitief vastgesteld.
Ik maak me nog niet zo heel veel zorgen.
Graag zou ik van andere vrouwen horen over hun ervaringen met het verwijderen van een spiraaltje uit de buikholte. Volgens de gegevens is er sprake van 1 op 1000 plaatsingen sprake van perforatie.
Ook denk ik erover om mijn baarmoeder te laten verwijderen, het spiraaltje zou dan in een ingreep mee verwijderd kunnen worden.
Heeft iemand hier ervaring mee?

helenevanbeek
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 13-06-2014 11:17

Wie heeft ervaring met baarmoederperforatie door Mirena ?

Bericht door helenevanbeek » 13-06-2014 11:24

Wie heeft er een (nare) ervaring met baarmoederperforatie of andere ernstige bijwerkingen door Mirena ?

Ik doe hier namelijk journalistiek onderzoek naar, en ben op zoek naar slachtoffers die me te woord willen staan.

Graag hoor ik, helenevanbeek@gmail.com

Hélène van Beek

Plaats reactie