vage klachten??

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
nita23
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-02-2014 19:33

vage klachten??

Bericht door nita23 » 10-02-2014 19:52

Hallo,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Anita, 44 jaar, en ongeveer 3 jaar geleden heb ik een spiraal laten plaatsen door mijn huisarts.
Het plaatsen van de spiraal vond ik al verschrikkelijk!
Pijn-weeën-zweten- flauwvallen- misselijk, dat heeft wel een paar dagen geduurd.
Maar góed, na een half jaar niet meer ongesteld,dat was mijn insteek.
Maar toch heb ik tot op heden dat ik mijn baarmoeder mond voel.samentrekken, is geen fijn gevoel. ,maar dat is nog te doen.
Maar nu, heb ik vanaf nov 2013 ogv last van liespijn-links, ook pijnlijke rug-heup-boven binnenkant van been. Loop daar door al bijna 3 maand bij de fisio.
Het meeste waar ik last van heb zijn de lies klachten, ik kan mijn been namelijk niet meer opzij leggen ezv.
Ik was wel eens benieuwd of dit door de spiraal kan liggen.
Ik ben benieuwt.
Gr@ :?:


Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 11-02-2014 19:02

Hoi Nita,

Het is mogelijk dat de spiraal op een zenuw is gaan drukken in de baarmoeder waardoor je uitstralende rugpijn kunt krijgen. Lage rugpijn wordt vaak gemeld en ik kwam dit bijvoorbeeld tegen op het internet: http://forum.viva.nl/forum/list_message/11937988. Er is maar één manier om er achter te komen helaas, en dat is door de spiraal te laten verwijderen en daarna te beoordelen hoe het gaat. Eerlijk gezegd zou je het samentrekken van de baarmoedermond ook niet meer moeten voelen, dat is al een teken dat hij niet helemaal goed zit of wordt geaccepteerd door je lichaam. Sterkte en ik hoop dat je snel van je pijn bent verlost!

Groetjes

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie