Mijn verhaal

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
margootje
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-02-2014 17:27

Mijn verhaal

Bericht door margootje » 17-02-2014 19:26

Ik ben me echt rotgeschrokken van dit forum. Ruim drie jaar geleden heb ik 6 weken na mijn bevalling de spiraal laten plaatsen. Daarna werd ik zeer gespannen, angstig, kreeg allerlei spierpijnklachten en schrok van het minste geluid. Uiteindelijk is het flink uit de hand gelopen en ben ik aan de antidepressiva gegaan. Ik ben van nature vrij snel angstig maar het leek wel dat door de spiraal mijn reeele denkvermogen was aangetast. Na 1,5 jaar is de spiraal eruit gehaald omdat we een tweede kind wilden. Ik was erg bang voor de bevalling en de periode erna vanwege mijn ervaring na de eerste. Maar de spanningen bleven uit.. ik voelde me super! Nu mijn tweede 1 jaar is wilde ik weer wat "gemak' qua anticonceptie, condooms zijn nou ook niet echt wat. Nou.. ik heb het geweten!

Een nieuwe is geplaatst en daarna ervaarde ik 'vaagheid' in mijn hoofd, vergat dingen op mijn werk, trok mezelf alles vreselijk aan en ben zelfs een keer in huilen uitgebarsten op mijn werk. Daarna kwamen ook weer de angsten, eindeloos piekeren wat paniekaanvallen tot gevolg had. Het deed me maar aan 1 ding denken.. de periode na de eerste bevalling. Wat denk je.. ook tijdens de mirena. Ik heb nu na 6 weken hem laten verwijderen. Huisarts geloofde niet in mijn verhaal, gooide het op: je gaat weer een nieuwe fase in met de bijbehorende emoties... WELKE FASE?! Ik snap er niets van.. maar goed, ik weet wel beter!

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 18-02-2014 16:12

Gelukkig heb je al na 6 weken verband gelegd en is verdere ellende je bespaard gebleven. Hoe is het nu met je?

Groetjes,
Mo

Lenske
Nieuweling
Berichten: 10
Lid geworden op: 02-03-2014 10:47

Bericht door Lenske » 02-03-2014 11:00

ik hoor ook graag hoe het verder met je gaat?
bij mij gaat hij er binnenkort ook uit

Plaats reactie