life after

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Maro
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-02-2014 02:04

life after

Bericht door Maro » 24-02-2014 02:15

Hoi,
Ik heb na mijn 2e bevalling in 2012 een trombose gehad in mijn buik. Ik heb daarvoor vanaf mijn 14e de pil geslikt. Van microgynon 30 tot aan het eind microgynon 50. Na die trombose was het voor mij uitgesloten om anticonceptie te gebruiken waar oestrogen in zit. Op aanraden van van de gyn dus een Mirena. Ik heb de laatste tijd ernstige klachten...
Ik ben altijd al gevoelig geweest voor een winterdip. Heb als kind zelfs wel suicidale neigingen gehad. Niemand weet dit eigenlijk... Ook mijn huisarts niet. Ik ben nu de ene verslaving na de andere aan het ontwikkelen, wat veel problemen met zich mee brengt. Financieel en emotioneel.
Ik ben mezelf niet meer. En mijn man toont geen begrip en lijkt het allemaal niet eens te merken. Hij is vooral boos over de financiën. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan! Mijn huwelijk is niet meer wat het geweest is. En ik heb het gevoel dat het enige waarvoor ik leef mijn kinderen zijn. Ik heb nooit naar de huisarts durven gaan, maar ga morgen de stap zetten voor professionele hulp.
Ik ben er van overtuigd dat de Mirena hier ook zijn rol in speelt. Ik ga inzetten op de koperspiraal... Ik ben met de Mirena elke maand nog gewoon ongesteld, dus dat zal niet veel veranderen.

Op een beter leven!
When does the hurding stop??!

Plaats reactie